Carrefour ar putea lansa în acest an magazine hard-discount în Europa, după model brazilian

Carrefour ar putea deschide în acest an, în Europa, primul magazin al companiei bazat pe modelul unei reţele de unităţi deţinute în Brazilia, Atacadao, care îmbină hard-discountul cu vânzările en gros, a declarat Lars Olofsson, directorul general al grupului francez, pentru publicaţia L'Expansion.

Urmărește
21 afișări

"Vom deschide, probabil, primul nostru magazin de acest tip anul acesta în Europa, dar nu va fi în Franţa", a afirmat Olofsson.

El a menţionat, totodată, că preţurile produselor alimentare comercializate de Carrefour nu vor creşte în acest an cu mai mult de 2%, în condiţiile în care producătorii solicită preţuri mai mari cu 5-6%.

Retailerul francez este prezent în 32 de state, cu peste 15.500 magazine şi mai mult de 475.000 de angajaţi. În România, grupul are 32 de supermarketuri şi 23 de hipermarketuri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici