Prima pagină » Economic » Carrefour România deschide al doilea supermarket Market din Râmnicu Vâlcea

Carrefour România deschide al doilea supermarket Market din Râmnicu Vâlcea

Carrefour România deschide joi al doilea supermarket Market din oraşul Râmnicu Vâlcea şi ajunge astfel la o reţea de 79 de magazine în acest format la nivel naţional, a anunţat retailerul.
Carrefour România deschide al doilea supermarket Market din Râmnicu Vâlcea

Noul supermarket Market Calea lui Traian nr. 127 are o suprafaţă de 680 metri pătraţi.

Carrefour România deţine o reţea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.

Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care deţine peste 9.900 de magazine în 33 de ţări.