Carrefour va lansa o linie de produse ieftine

Lanţul francez de hipermarketuri Carrefour, al doilea ca mărime la nivel mondial, va lansa o nouă linie de produse ieftine, prin care vizează îmbunătăţirea competitivităţii în faţa concurentului german Lidl şi a altor retaileri, potrivit publicaţiei La Tribune.

Urmărește
107 afișări
Imaginea articolului Carrefour va lansa o linie de produse ieftine

Carrefour va lansa o linie de produse ieftine

Noua linia va fi prezentată în ambalaje simple, albe şi va purta marca "Carrefour Value".

Carrefour a încercat în ultimii ani să reducă impactul imaginii de lanţ de magazine cu produse mai scumpe, dar de calitate mai bună, în contextul în care populaţia se îndreaptă către retaileri mai ieftini.

Analiştii anticipează că grupul va raporta pentru 2008 o creştere de 2,1% a profitului operaţional, la 3,36 miliarde euro.

Retailerul francez deţine în România 21 de hipemarketuri şi 20 de supermarketuri.

Carrefour România a înregistrat anul trecut o vânzări de 1,19 miliarde de euro, în creştere cu 37% faţă de 2007.
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici