Câştigătorii crizei: Compania care a avut creştere de 50% în România pe timp de pandemie. Reacţia directorului general

Publicat: 17 04. 2020, 12:27
Actualizat: 19 02. 2021, 21:56

This browser does not support the video element.

Erik Hageleit, director general al Hochland România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, a spus pentru Ziarul Financiar că în luna martie impactul pandemiei a fost vizibil şi în businessul lor, unde vânzările au crescut cu peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea a venit în contextul în care consumatorii au început să îşi facă mai multe provizii decât în mod obişnuit.

Cele mai multe cereri au venit pentru telemea, brânză topită şi caşcaval, deoarece produsele lor au un termen de valabilitate mai mare.

Directorul general al companiei a mai spus că producătorul a luat mai multe măsuri de siguranţă pentru a păstra continuitatea activităţii, precum asigurarea de măşti şi de mănuşi pentru angajaţi. De asemenea, în fabrică, punctele de dezinfectare au fost înmulţite şi accesul din exterior a fost restricţionat.

Managerul crede că este vital ca producătorul să-şi păstreze angajaţii sănătoşi pentru a avea o producţie continuă şi pentru a putea livra la nivelul cererii din piaţă.

Hochland este un business cu afaceri de aproape 400 mil. lei în 2018, conform ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.