Cât a vândut H&M în Romania, de la deschidere până la sfârşitul anului 201
Retailerul suedez Hennes & Mauritz (H&M) a avut în România vânzări de 331 milioane de coroane suedeze (37,3 milioane de euro), inclusiv TVA, de la intrarea pe piaţă, în martie 2011, până în luna noiembrie, când se încheie anul fiscal al companiei.
Cât a vândut H&M în Romania, de la deschidere până la sfârşitul anului 201 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
La sfârşitul lunii noiembrie, H&M avea o reţea de 11 magazine în România.
În intervalul septembrie-noiembrie, ultimul trimestru al anului fiscal, vânzările din România au totalizat 138 milioane de coroane (15,6 milioane de euro), potrivit raportului financiar al companiei.
Vânzările la nivel de companie au urcat de la 127 miliarde de coroane în anul fiscal anterior la 129 miliarde de coroane (14,6 miliarde de euro).
ULTIMELE ȘTIRI
-
BREAKING NEWS: Trump a primit sentința de „achitare necondiționată” în procesul „hush money”. Judecătorul Juan Merchan: „Funcția de Președinte e extraordinară, nu cel care ocupă funcția”
-
SUA anunţă o recompensă de 25 de milioane de dolari pentru arestarea preşedintelui din Venezuela
-
Donald Trump şi-a aflat sentinţa în dosarul Stormy Daniels: Va fi achitat necondiţionat
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
Profitul net a scăzut, însă, cu 15,5%, de la 18,7 miliarde de coroane la 15,8 miliarde de coroane (1,8 miliarde de euro), din cauza costurilor mai mari pentru bunurile comercializate şi a avansului cheltuielilor operaţionale.
În ultimul trimestru, vânzările au urcat de la 34,8 miliarde de coroane la 36,2 miliarde de coroane (4,1 miliarde de euro), iar profitul a coborât uşor, de la 5,5 miliarde de coroane la 5,36 miliarde de coroane (605 milioane de euro).
Perspectivele nesigure ale economiei globale afectează cererea de consum, iar iarna neobişnuit de călduroasă este responsabilă de creşterea stocurilor, a anunţat compania, citată de Reuters.
H&M, al doilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, obţine cea mai mare parte a veniturilor în Europa.
În timp ce principala piaţă a companiei, Germania, va evita probabil recesiunea în acest an, prognozele economice arată că situaţia se înrăutăţeşte pentru majoritatea ţărilor din zona euro.
H&M, cu aproximativ 2.500 de magazine la nivel global, a apelat la reduceri de preţuri pentru a dobândi cotă de piaţă şi s-a extins pe pieţele emergente, unde creşterea este mai rapidă.
Principalul rival al H&M la nivel mondial este compania spaniolă Zara, de asemenea prezentă în România.
Surse din piaţa de retail au declarat în ianuarie, pentru MEDIAFAX, că H&M va deschide alte cinci magazine în România în primăvara acestui an, în Iaşi, Arad, Craiova, Brăila şi Suceava.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO