- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cât a vândut H&M în Romania, de la deschidere până la sfârşitul anului 201
Retailerul suedez Hennes & Mauritz (H&M) a avut în România vânzări de 331 milioane de coroane suedeze (37,3 milioane de euro), inclusiv TVA, de la intrarea pe piaţă, în martie 2011, până în luna noiembrie, când se încheie anul fiscal al companiei.
Cât a vândut H&M în Romania, de la deschidere până la sfârşitul anului 201 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
La sfârşitul lunii noiembrie, H&M avea o reţea de 11 magazine în România.
În intervalul septembrie-noiembrie, ultimul trimestru al anului fiscal, vânzările din România au totalizat 138 milioane de coroane (15,6 milioane de euro), potrivit raportului financiar al companiei.
Vânzările la nivel de companie au urcat de la 127 miliarde de coroane în anul fiscal anterior la 129 miliarde de coroane (14,6 miliarde de euro).
Profitul net a scăzut, însă, cu 15,5%, de la 18,7 miliarde de coroane la 15,8 miliarde de coroane (1,8 miliarde de euro), din cauza costurilor mai mari pentru bunurile comercializate şi a avansului cheltuielilor operaţionale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Netanyahu plănuieşte să-i concedieze şi pe şefii IDF şi Shin Bet - surse
-
Noul ministru al Apărării din Israel are origini româneşti. Cine este Israel Katz
-
Protestatarii încep să se adune la Ierusalim şi Tel Aviv după ce Gallant a fost demis
În ultimul trimestru, vânzările au urcat de la 34,8 miliarde de coroane la 36,2 miliarde de coroane (4,1 miliarde de euro), iar profitul a coborât uşor, de la 5,5 miliarde de coroane la 5,36 miliarde de coroane (605 milioane de euro).
Perspectivele nesigure ale economiei globale afectează cererea de consum, iar iarna neobişnuit de călduroasă este responsabilă de creşterea stocurilor, a anunţat compania, citată de Reuters.
H&M, al doilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, obţine cea mai mare parte a veniturilor în Europa.
În timp ce principala piaţă a companiei, Germania, va evita probabil recesiunea în acest an, prognozele economice arată că situaţia se înrăutăţeşte pentru majoritatea ţărilor din zona euro.
H&M, cu aproximativ 2.500 de magazine la nivel global, a apelat la reduceri de preţuri pentru a dobândi cotă de piaţă şi s-a extins pe pieţele emergente, unde creşterea este mai rapidă.
Principalul rival al H&M la nivel mondial este compania spaniolă Zara, de asemenea prezentă în România.
Surse din piaţa de retail au declarat în ianuarie, pentru MEDIAFAX, că H&M va deschide alte cinci magazine în România în primăvara acestui an, în Iaşi, Arad, Craiova, Brăila şi Suceava.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO