Cât câştigi dacă ai un card co-branded. Pentru ce şi-l doresc românii

Românii vor folosi tot mai mult cardurile co-branded pe măsură ce comercianţii şi banca emitentă vor ataşa tot mai multe beneficii pe aceste instrumente financiare.

Urmărește
55 afișări
Imaginea articolului Cât câştigi dacă ai un card co-branded. Pentru ce şi-l doresc românii

Cât câştigi dacă ai un card co-branded. Pentru ce şi-l doresc românii (Imagine: Radu Iordache/Mediafax Foto)

Cardurile co-branded sunt emise de bănci sau instituţii financiare nonbancare în parteneriat cu alte companii, precum supermarketuri, firme de telefonie mobilă, linii aeriene sau magazine de electrocasnice. Principala diferenţă faţă de alte tipuri de carduri este că la cele co-branded posesorii primesc reduceri sau puncte de fidelitate la fiecare utilizare.

Citeşte mai multe despre cardurile co-branded pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici