900 de instituţii media s-au înscris la programul guvernului privind campania de informare a cetăţenilor cu privire la regulile ce trebuie respectate pe perioada stării de urgenţă şi după 15 mai. Asta după ce Guvernul a adoptat o ordonanţă de urgenţă prin care se alocă 200.000.000 lei pentru derularea, pe o perioadă de patru luni, prin intermediul mass-media a acestei campanii.
Ionel Dancă, şeful Cancelariei premierului României: Au fost inregistrate 900 de cereri de la diverse canale media de participare la aceasta campanie, însă ca urmare a completării cererilor de participare si a documentaţiilor se impune prelugirea termenului pentru clarificări. Cei care îndeplinesc condiţiile vor putea semna contractele pentru a putea participa la campanie, iar cei care au documentaţia incompletă şi nu îndeplinesc vor avea un termen de zece zile pentru clarificarea documentaţiei depuse dacă sunteţi de acord.
Guvernul României oferă 40.000.000 de euro pentru campania de informare despre coronavirus.