Câţi bani a făcut Metrorex din publicitate în 2016. Suma, COLOSALĂ

Metrorex a încasat 1,96 milioane de lei din activităţile de publicitate realizate în trenurile de metrou şi 2,86 milioane de lei din publicitatea din staţiile de metrou, colectând la bugetul companiei de transport 4,8 milioane de lei, potrivit datelor transmise la solicitarea MEDIAFAX.

Urmărește
675 afișări
Imaginea articolului Câţi bani a făcut Metrorex din publicitate în 2016. Suma, COLOSALĂ

Câţi bani a făcut Metrorex din publicitate în 2016. Suma, COLOSALĂ (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

„Sumele generate de activităţile din publicitate au crescut în 2016, comparativ cu 2015. Metrorex a încasat 1.569.874 de lei în anul 2015, respectiv 1.962.624 de lei în anul 2016, din activităţile din publicitate realizate în trenurile de metrou. Din activităţile de publicitate realizate în staţiile de metrou, compania de transport a încasat suma de 2.468.381 de lei în anul 2015, respectiv 2.861.745 de lei în anul 2016”, a transmis Metrorex.

Companiile care au reclame în cadrul trenurilor şi staţiilor de metrou sunt din categoria FMCG, electronice şi electrocasnice, produse bancare, supermarketuri, filme, magazine de bricolaj şi malluri. Printre companiile care aleg să îşi afişeze reclamele în staţiile de metrou şi în trenurile metrou se numără Heidi, Asus, Hornbach, Intimissimi, Decathlon, CEC Bank, revista Decât o Revistă (DoR), clinica Masaya şi Himalaya.

În ceea ce priveşte banii încasaţi în urma chiriilor, suma s-a redus în 2016, comparativ cu 2015. Astfel, Metrorex a încasat 810.227 de lei în 2015, respectiv 736.232 de lei în 2016, din chiriile percepute comercianţilor care au unităţi comerciale în spaţiile de la metrou.

„Sumele încasate din activităţile publicitare desfăşurate în cadrul staţiilor de metrou merg către bugetul Metrorex”, a mai precizat compania.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici