Ce afaceri în franciză se vând cel mai bine pe timp de criză

Chiar dacă antreprenorii autohtoni sunt mai rezervaţi în a începe un nou business în perioada de criză, cei care se orientează către o afacere la cheie aleg domenii de activitate precum fast-food sau servicii, care necesită cheltuieli cât mai reduse de start-up.

Urmărește
140 afișări
Imaginea articolului Ce afaceri în franciză se vând cel mai bine pe timp de criză

Ce afaceri în franciză se vând cel mai bine pe timp de criză (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În România, piaţa francizelor este volatilă şi nu sunt date certe legate de valoarea acesteia, spune Anton Constantin, preşedintele Asociaţiei Române a Francizelor, care estimează că pe plan local sunt în jur de 300 de francize şi de master francizori, din care mai mult de jumătate sunt străine.
"Cele mai căutate francize sunt în domeniul fast-food, chiar dacă nu sunt cele mai ieftine, pentru că toată lumea cumpără un sandvici, un hamburger. Acestea sunt urmate de cele din domeniul serviciilor."

Anul acesta este un an bun pentru investiţii într-o afacere în franciză, pentru că se poate obţine un preţ scăzut la negocierea contractului cu francizorul care se încheie de obicei pe o perioadă de cinci ani.

Citeşte mai multe despre piaţa francizelor pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici