- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce greşeli să eviţi când începi o afacere
Deschiderea unui business reprezintă o provocare pentru orice om de afaceri. Totodată, când vine vorba despre un start-up, mulţi întreprinzători au tendinţa de a comite o serie de greşeli, fie din prea mult entuziasm, fie din aplicarea unor strategii fără prea multă cercetare practică.
Ce greşeli să eviţi când începi o afacere (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)
Iată topul celor mai frecvente greşeli comise în rândul persoanelor care decid să pornească o afacere:
1. Întocmeşti un plan de afaceri superficial
Primul şi cel mai important pas în deschiderea unui business îl reprezintă planul de afaceri, susţin economiştii. De aceea, acordarea unui timp generos pentru realizarea planului este esenţial în derularea business-ului. Consultantul de management al firmei ActionCOACH, Joanna Shows, citată de inc.com, spune: "Planul de afaceri este suflul business-ului", punctând că un proiect studiat cu atenţie va determina, ulterior, flexibilitate şi potenţial pentru dezvoltare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Cum ar fi arătat pacea în termenii Moscovei? Documente scurse dezvăluie cerinţele Proiectului de Pace al Rusiei din 2022
-
Culmea tupeului: Rusia acuză Occidentul de imixtiune în alegerile din Republica Moldova
-
Nelu Tătaru a fost plasat sub control judiciar pentru luare de mită
"Afacerile sunt asemenea unui câmp de luptă. Poţi să te înarmezi cu toate armele posibile, dar odată ce te-ai lovit de gardul electric, totul e compromis", adaugă Shows.
2. Îţi promovezi afacerea într-o manieră light
Stuart Skorman, fost manager al unei trupe de rock şi totodată printre primii investitori al Whole Foods, crede că oricine îşi gândeşte proiectul înainte să aibă stabilite strategiile de marketing, este un începător în arta afacerilor.
Când Skorman şi-a lansat lanţul de magazine de video EmpireVideo, el şi-a planificat succesul, dar şi strategiile privind targetul şi promovarea. "Am construit (virtual) compania pentru 200 de persoane", mărturiseşte Skorman, într-un interviu acordat inc.com. Şi nu se referă la 200 de clienţi, ci de angajaţi. Întreprinzătorul a creat o firmă pentru furnizorii de publicitate, incluzând editorii publicaţiilor naţionale. "Povestea ta trebuie să fie una virală", subliniază omul de afaceri.
Citeşte mai multe despre greşelile de evitat la pornirea unei afaceri pe www.incont.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO