Ce tipuri de produse marcă privată cumpără românii

Mai bine de jumătate din cele două miliarde pe care românii le cheltuie pe produse mărci private, "no-name" dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu brandurile consacrate, merg către produse alimentare, restul banilor fiind împărţiţi pe băuturi, produse de îngrijirea locuinţei şi produse de îngrijire personală.

Urmărește
1064 afișări
Imaginea articolului Ce tipuri de produse marcă privată cumpără românii

Ce tipuri de produse marcă privată cumpără românii (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Mărcile private Aro, 365 sau K-Classic au început să fie tot mai prezente în coşurile de cumpărături ale românilor în perioada crizei financiare, când preţul a devenit principalul argument în procesul de achiziţie. Astfel, dacă în 2004-2005 românii căutau brandurile iar mărcile private aveau doar 1% din comerţul local, aceste produse no name au ajuns la o pondere de 12 pro­cente la finalul lui 2012. România este de altfel una dintre pieţele unde mărcile private au cea mai rapidă ascensiune, ponderea lor crescând doar în ultimul an pentru care există date de la 9% la 12%.

Citeşte continuarea materialului pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici