Cea mai absurdă reclamă de la Super Bowl 2022 a crescut cota companiei respective cu 3,5%
Coinbase are aproximativ 80 de milioane de utilizatori în 100 de ţări. În aprilie anul trecut, a devenit publică pe Nasdaq, unde capitalizează 40 de miliarde.
Ieri, în timpul primei tranzacţii de pe Wall Street după apariţia reclamei, compania a câştigat 3,5%, semn evident al faptului că investitorii au apreciat ideea.
Coibase nu a fost singura companie activă în lumea criptomonedelor care a debutat în noaptea Super Bowl-ului. Chiar şi schimbătorii de bani cripto şi NFT (non fungible token sau digital collectible) precum Ntx Trading, eToro şi Cripto.com au profitat de evenimentul cel mai urmărit din America, pentru a se face cunoscuţi publicului larg.
30 de reclame la Super Bowl pot costa 7 milioane de dolari.Coinbase a investit de două ori mai mult.
Întreaga reclamă de 60 de secunde a constat aproape în întregime dintr-un cod QR colorat care se mişca de pe ecran. Odată scanat, codul îi conducea pe oameni către site-ul promoţional al Coinbase, oferind o promoţie Bitcoin gratuită de 15 USD pe o perioadă limitată pentru noile înscrieri.
Aplicaţia Coinbase, probabil din cauza afluxului uriaş de trafic din cauza reclamei inteligente, a ieşit din funcţiune.