Cea mai mare marcă auto din lume de care nu aţi auzit niciodată: Constructorul auto este pe cale să depăşească Tesla şi să devină noul lider mondial la vânzările de vehicule complet electrice
Compania chineză BYD se prezintă ca fiind cea mai mare marcă auto de care nu aţi auzit niciodată. S-ar putea să aibă nevoie în curând de un alt slogan.
Cea mai mare marcă auto din lume de care nu aţi auzit niciodată: Constructorul auto este pe cale să depăşească Tesla şi să devină noul lider mondial la vânzările de vehicule complet electrice
Constructorul auto este pe cale să depăşească Tesla ca nou lider mondial în ceea ce priveşte vânzările de vehicule complet electrice, potrivit Bloomberg.
Când va reuşi acest lucru - probabil în trimestrul curent - va fi atât un punct de cotitură simbolic pentru piaţa vehiculelor electrice, cât şi o confirmare suplimentară a influenţei crescânde a Chinei în industria auto globală.
Într-un sector încă dominat de nume mai cunoscute precum Toyota, Volkswagen şi General Motors, producătorii chinezi, inclusiv BYD şi SAIC Motor, fac progrese semnificative.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Rusia a început războiul cu o blocadă a porturilor ucrainene la Marea Neagră, dar acum situaţia s-a inversat
-
Spaţiul Schengen s-ar putea extinde din nou. Ce ţară europeană ar putea adera până la sfârşitul anului 2025
-
Un general polonez a fost demis după ce mine antitanc dispărute au fost găsite în depozitul IKEA
După ce a depăşit SUA, Coreea de Sud şi Germania în ultimii ani, China rivalizează acum cu Japonia în ceea ce priveşte poziţia de lider mondial în ceea ce priveşte exporturile de autoturisme.
Aproximativ 1,3 milioane din cele 3,6 milioane de vehicule livrate din China continentală până în luna octombrie a acestui an erau electrice.
"Peisajul concurenţial al industriei auto s-a schimbat", a declarat Bridget McCarthy, şefa operaţiunilor din China pentru fondul de acoperire Snow Bull Capital din Shenzhen, care a investit atât în BYD, cât şi în Tesla.
"Nu mai este vorba despre mărimea şi moştenirea companiilor auto, ci despre viteza cu care pot inova şi itera. BYD a început să se pregătească cu mult timp în urmă pentru a putea face acest lucru mai repede decât credea cineva că este posibil, iar acum restul industriei trebuie să se întreacă pentru a recupera decalajul."
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO