Cel mai consumat salam de Sibiu din România e făcut la Bacău Agricola. Grupul e lider absolut în piaţa salamului de Sibiu, cu o cotă de 43%. Piaţa totală se ridică la 3.000 tone/an în volum şi circa 100 mil. lei în valoare

Grupul Agricola, unul dintre cei mai mari din industria alimentară, activ în creşterea păsărilor, producţia de carne, ouă, mezeluri şi ready-meal, a ajuns la o cotă de piaţă de aproape 43% cu salamul de Sibiu şi vizează în continuare creşterea acestui produs de nişă. Vânzările totale de salam de Sibiu sunt de 3.000 tone/an, respectiv circa 100 de milioane de lei, conform celor mai recente date ZF.

Urmărește
2816 afișări
Imaginea articolului Cel mai consumat salam de Sibiu din România e făcut la Bacău Agricola. Grupul e lider absolut în piaţa salamului de Sibiu, cu o cotă de 43%. Piaţa totală se ridică la 3.000 tone/an în volum şi circa 100 mil. lei în valoare

Grupul Agricola, unul dintre cei mai mari din industria alimentară, activ în creşterea păsărilor, producţia de carne, ouă, mezeluri şi ready-meal, a ajuns la o cotă de piaţă de aproape 43% cu salamul de Sibiu şi vizează în continuare creşterea acestui produs de nişă. Vânzările totale de salam de Sibiu sunt de 3.000 tone/an, respectiv circa 100 de milioane de lei, conform celor mai recente date ZF.

„Misiunea noastră este să menţi­nem Agricola în top trei producători în piaţa de agrobusiness şi să avem un loc pe podium în categoria de carne de pasăre, unde acum avem o cotă de piaţă de 12,6%, iar la salamul de Sibiu să ne păstrăm poziţia de lider de piaţă, cota în acest moment fiind de 42,7%. Lucrăm în fiecare an pentru a avea o creştere sustenabilă“, au spus reprezentanţii grupului Agricola din Bacău.

Salamul de Sibiu este un produs de nişă şi reprezintă 4% din volumul pieţei de salam şi 2% din valoare. Însă, dacă vorbim strict de categoria de produse crud-uscate, salamul de Sibiu are 15% din volumul acestei ca­tegorii şi 20% din valoare, a spus re­cent pentru ZF Carmen Gavrilescu, preşedinta Asociaţiei Producătorilor de Salam de Sibiu, care include gru­purile Agricola, care produce acest brand la fabrica Salbac, Aldis Călă­raşi, Salsi Sinaia, The Family Butchers (Reinert), Scandia Food şi Cris-Tim Family Holding.

În 2023, ea a menţionat că în Ro­mânia se vindea o cantitate de 3.000 tone/an, iar dacă salamul de Sibiu reprezintă 2% din piaţa de mezeluri, valoarea se apropie de 100 de milioane de lei, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor companiei de cercetare Market Vector, care arată că românii cheltuie anual circa 4,5 miliarde de lei pe mezeluri.

„În fiecare an lucrăm la produse noi, însă, statistic, rata de succes este undeva la 30%. Nu toate performează, cifra de afaceri se face în continuare cu produsele consacrate, dar produsele inovatoare răspund unei nevoi de nişă şi adaugă valoare la reputaţia brandului Agricola“, au explicat reprezentanţii grupului.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici