Cel mai popular serviciu de streaming de muzică din lume va suspenda publicitatea politică pe platforma sa, în 2020

Spotify Technology SA a anunţat, vineri, că va întrerupe promovarea reclamelor politice pe platforma sa de streaming de muzică, de la începutul anului 2020, transmite Reuters.

Urmărește
804 afișări
Imaginea articolului Cel mai popular serviciu de streaming de muzică din lume va suspenda publicitatea politică pe platforma sa, în 2020

Cel mai popular serviciu de streaming de muzică din lume va suspenda publicitatea politică pe platforma sa, în 2020

Cel mai popular serviciu de streaming de muzică din lume, care are aproape 141 de milioane de utilizatori ce au accesat la platforma sa de anunţuri, a declarat că suspendarea promovării reclamelor politice se va aplica şi la podcast-urile originale şi exclusive ale Spotify.

Platformele online, inclusiv Google Inc şi Google Alphabet Inc, nu mai pot avea pe platformele lor reclame politice care conţin afirmaţii false sau înşelătoare. Twitter a interzis reclamele de acest gen în octombrie şi Google a anunţat, luna trecută, că nu va mai oferi agenţiilor de publicitate posibilitatea de a aviza anunţuri electorale.

„În prezent, nu avem încă nivelul necesar de robusteţe în procesele, sistemele şi instrumentele noastre pentru a valida şi revizui în mod responsabil acest conţinut”, a declarat o purtătoare de cuvânt a Spotify, conform sursei citate.

Noua strategie va acoperi grupări politice precum candidaţi pentru funcţii, funcţionari aleşi şi numiţi, partide politice, comitete de acţiune politică, precum şi conţinut care pledează pentru sau împotriva acestor entităţi.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici