Prima pagină » Economic » Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină

Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină

Companiile petroliere au început să adopte promoţii privind preţul carburanţilor ca strategii de atragere a clienţilor în benzinării, deşi până în acest moment astfel de măsuri reprezentau arsenalul de fidelizare utilizat de către magazine alimentare sau de firmele de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
Cum a ajuns conceptul „Happy Hour“ din baruri şi restaurante direct la vânzările de benzină şi motorină

Concepte de tipul „Happy Hour” sau produse mai ief­tine în weekend au ajuns din baruri şi restau­ran­te în benzinării, în con­textul în care marile companii de profil se aşteaptă ca de acum încolo piaţa să scadă.
În weekendul trecut, în două dintre ben­zinăriile Petrom, cea mai mare com­pa­nie locală, timp de o oră, clienţii pu­teau să-şi cumpere carburanţii cu 40% mai ieftini, adică pentru fiecare plin pu­teau face o economie de circa 100 de lei.

Astfel, dacă definiţia unei strategii de tip Happy Hour desemnează o pe­rioadă de timp în care într-un bar sau un restaurant se oferă reduceri la băuturi, petroliştii şi-au însuşit şi ei conceptul.

Citeşte mai multe despre conceptul „Happy Hour” în benzinării pe www.zf.ro.