- Home
- Economic
- TOKYO, (29.09.2010, 13:01)
- Anca Dumitrescu , Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cererea de ţigări a început să îşi revină în Europa de est. Este un semn al trecerii crizei?
Cererea de ţigări din Rusia, Ucraina şi alte ţări din Estul Europei îşi revine, odată cu ieşirea din recesiunii a regiunii, potrivit Japan Tobacco, al treilea mare producător din industria tutunului, la nivel mondial, transmite Bloomberg.
Urmărește
132 afișări
Cererea de ţigări a început să îşi revină în Europa de est. Este un semn al trecerii crizei? (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)
Vânzările în funcţie de volum al Japan Tobacco, producătorul unor mărci precum Winston şi LD, au crescut în regiune cu 0,6% într-un interval de două luni încheiat la sfârşitul lunii august, după un declin de 9,7% în primul trimestru şi de 7,3% în cel de-al doilea, a anunţat compania.
Japan Tobacco mizează pe Rusia şi alte ţări din Europa de Est pentru majorarea câştigurilor, în condiţiile în care anticipează o scădere a vânzărilor pe piaţa din Japonia cu 16% în actualul an fiscal, din cauza majorării unor taxe de la 1 octombrie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
Europa de Est asigură aproape jumătate din volumul vânzărilor din străinătate ale Japan Tobacco, potrivit companiei.
Japan Tobacco a cumpărat în 1999 activităţile internaţionale ale RJR Nabisco, inclusiv brandurile Camel şi Winston, precum şi grupul britanic Gallagher în 2007.
Profitul companiei a scăzut în primul trimestru cu 47%, după un declin al vânzărilor din Japonia cu 7,9%.
Guvernul japonez urmează să majoreze în octombrie accizele cu 70 de yeni pe pachetul de 20 de ţigări (84 cenţi).
Grupul japonez este prezent şi în România, prin fabrica JTI România, cu o cotă de piaţă de circa 25%, principalii competitori fiind British American Tobacco (BAT) şi Philip Morris International.
BAT, Philip Morris şi JTI deţin peste 95% din piaţa ţigărilor şi produselor din tutun din România.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe