Cererea pentru aromele exotice ale acestei ciocolate este atât de mare, încât Nestle construieşte o nouă fabrică. Cheltuielile turiştilor au ajuns la un record de 22,5 miliarde dolari în 2017

Cererea pentru aromele exotice, precum wasabi, ceai verde, ghimbir sau sake, ale produselor din ciocolată Kit Kat este atât mare, încât Nestle construieşte o nouă fabrică în Japonia, prima din ultimii 26 de ani, scrie Bloomberg.

Urmărește
536 afișări
Imaginea articolului Cererea pentru aromele exotice ale acestei ciocolate este atât de mare, încât Nestle construieşte o nouă fabrică. Cheltuielile turiştilor au ajuns la un record de 22,5 miliarde dolari în 2017

Kit Kat, ciocolata cu napolitană, a fost disponibilă în peste 300 de arome în Japonia, în ultimii 40 de ani.

Aromele recente precum ghimbir sau cremă de zahăr ars i-au făcut pe unii oameni să călătorească în anumite destinaţii pentru a le obţine; acestea sunt atât de populare printre turişti, încât Nestle construieşte prima fabrică Kit Kat din ultimii 26 de ani pentru a răspunde cererii.

Nestle Japonia va începe să opereze a doua fabrică în oraşul Himeji din luna august, care va produce versiuni mai scumpe ale ciolocatei Kit Kat.

Cheltuielile vizitatorilor au ajuns la un record de 22,5 miliarde de dolari în primele şase luni din 2017, potrivit Organizaţiei Naţionale de Turism din Japonia. Consumul de bomboane s-a triplat în ultimii patru ani, ajungând la 1,17 miliarde de dolari, potrivit Ministerului Mediului.

O destinaţie preferată de fanii gustării este Ciocolateria Kit Kat, un centru de cumpărături conectat cu Gara Tokyo, unde Nestle vinde arome exclusiviste care ajung până la 13 dolari per pachet. Cutiile cu arome de sezon, precum grapefruit sau zmeură, pot costa peste 30 de dolari.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici