„Cifrele pe primul trimestru arată că am înregistrat creştere. Deci, suntem în linie cu obiectivul propus”, a spus Zeitoun, într-o conferinţă.
El a adăugat că strategia de dezvoltare pentru acest an va urmări dezvoltarea şi extinderea parteneriatelor cu jucători din retail şi acordarea unei atenţii deosebite cardurilor de credit şi Internetului, ca şi canal de distribuţie.
„La finele anului 2010, Cetelem ocupa a treia poziţie pe piaţa cardurilor de credit, cu peste 300.000 de unităţi, din care 66.000 au fost emise în cursul anului precedent, de trei ori mai mult faţă de 2009. Această evoluţie a condus la creşterea cu 36% a numărului de tranzacţii cu cardurile de credit în 2010 faţă de 2009”, a spus Zeitoun.
În România, Cetelem este unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa creditelor de consum.
Societatea a fost înfiinţată în mai 2005, prin preluarea Credisson International de către Cetelem, filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas.