CFR SA va începe în 2012 lucrările de refacere a unui pod închis în 2005 pe linia Bucureşti-Giurgiu
„În cadrul întrunirii Consiliului Interministerial de astăzi (miercuri – n.r.) au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici, precum şi revizuirea studiului de fezabilitate şi a soluţiei tehnice pentru lucrările de reabilitare a podului situat pe linia de cale ferată Bucureşti – Giurgiu, între staţiile Vidra şi Grădiştea. Această etapă este premergătoare emiterii unei Hotărâri de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici”, se arată într-un comunicat al CFR SA.
Circulaţia feroviară între Bucureşti şi Grădiştea a fost închisă din cauza avariilor apărute la pod, după inundaţiile din anul 2005.
Lucările vizează reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii podului şi a viaductului existent, construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor înalte, racordarea traseului noii linii la linia existentă, amenajarea unui punct de oprire, apărări de maluri în albia râului Argeş pe toată zona podului şi de protecţie a pilelor podului, montarea de instalaţii de semnalizare, de siguranţă a circulaţiei şi de telecomunicaţii.
Contractul va fi atribuit prin licitaţie, iar CFR estimează că lucrările vor fi atribuite până la sfârşitul anului. Finanţarea este asigurată din fonduri europene, prin POS-T şi de la bugetul de stat.