Character.AI, noi protocoale de siguranţă după ce un adolescent s-a sinucis din cauza unui chatbot

Character.AI a lansat noi funcţii de siguranţă pentru protejarea utilizatorilor, după ce familia unui adolescent care s-a sinucis a dat în judecată platforma, scrie TechRadar.

Urmărește
97 afișări
Imaginea articolului Character.AI, noi protocoale de siguranţă după ce un adolescent s-a sinucis din cauza unui chatbot

Character.AI, noi protocoale de siguranţă după ce un adolescent s-a sinucis din cauza unui chatbot

Platforma de chat cu inteligenţă artificială Character.AI a introdus o serie de măsuri pentru a spori siguranţa utilizatorilor, în special a minorilor, în urma unui proces iniţiat de familia unui adolescent care a petrecut luni întregi interacţionând cu un chatbot al platformei înainte de a-şi lua viaţa.

Familia susţine că lipsa măsurilor de protecţie a contribuit la tragedie, iar Character.AI a răspuns prin introducerea unor actualizări menite să îmbunătăţească moderarea conţinutului şi să atenueze riscurile.

Printre noile funcţii se numără afişarea unor pop-up-uri care direcţionează utilizatorii către resurse de sprijin în caz de detectare a cuvintelor-cheie legate de suicid sau auto-vătămare. Platforma a crescut, de asemenea, sensibilitatea moderării conţinutului destinat minorilor şi a eliminat mai multe personaje de chatbot considerate nepotrivite.

Character.AI a declarat că „se ocupă cu detectări şi moderări proactive ale personajelor create de utilizatori”, folosind liste negre actualizate periodic pentru a elimina personajele care nu respectă regulile.

Mai mult, notificările regulate informează utilizatorii atunci când au petrecut mai bine de o oră pe platformă, încurajându-i să îşi monitorizeze timpul petrecut în conversaţii.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici