China a depăşit SUA în ceea ce priveşte numărul cafenelelor cu brand
China a devenit cea mai mare piaţă de cafenele cu brand din lume, în funcţie de numărul de puncte de vânzare.
Numărul cafenelelor din cea de-a doua economie a lumii a crescut cu 58% în ultimele 12 luni, ajungând la 49.691 de puncte de vânzare, a anunţat firma de cercetare citată de CNN.
Starbucks a deschis 785 de puncte de vânzare în China în această perioadă şi este al doilea operator de cafenele de marcă după numărul de puncte de vânzare, a explicat World Coffee Portal. Luckin Coffee, start-up-ul chinez care a fost implicat într-un scandal de fraudă şi a fost dat afară de pe Wall Street în urmă cu trei ani, este cel mai mare lanţ de cafenele din China, cu peste 13.000 de puncte de vânzare.
„Mai mult de 90% din cei 4.000 de consumatori chinezi din cafenele chestionaţi beau cafea caldă săptămânal, în timp ce 64% consumă cafea rece cel puţin o dată pe săptămână”, a stabilit cercetarea.
Aproape 90% dintre consumatorii intervievaţi vizitează sau comandă de la o cafenea cel puţin o dată pe săptămână.
China a devenit o putere globală în industria cafelei, în ciuda faptului că s-a confruntat cu numeroase probleme economice în ultimii ani.