Suedezii deţin în prezent pe piaţa locală opt magazine, cinci în Bucureşti şi trei în alte oraşe din ţară. La finalul lunii martie retailerul a deschis prima unitate de pe piaţa locală în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, după mai mulţi ani de tatonări pe piaţă. Al doilea magazin deschis a fost în Unirea Shopping Center, urmat de Băneasa Shopping City, Plaza România, Bucureşti Mall. Ulterior retailerul a ieşit şi în afara Capitalei, în Braşov, Cluj şi Timişoara.
Suedezii au avut în perioada martie-august vânzări de circa 21 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de şase magazine, potrivit unui raport financiar al companiei, respectiv încasări zilnice de circa 23.000 de euro pentru fiecare magazin, potrivit calculelor ZF. H&M a deschis primele şase magazine din România în perioada 27 martie – 20 aprilie, următoarele magazine fiind deschise doar la jumătatea lunii septembrie.
Citeşte mai multe despre magazinele H&M pe www.zf.ro