Chinezii de la CRRC au livrat primul tren electric României, direct în Portul Constanţa

  • Producătorul chinez CRRC a adus primul său tren electric în România, modelul fiind cel care acum câţiva ani urma să fie livrat Autorităţii de Reformă Feroviară, potrivit www.stiriconstanta.ro.
  • După omologarea TSI, acesta va funcţiona pe rutele Bucureşti - Braşov – Constanţa.
4698 afișări
Imaginea articolului Chinezii de la CRRC au livrat primul tren electric României, direct în Portul Constanţa

Sursa foto: Facebook / Trainspotting Romania

„A sosit la Constanţa prima ramă electrică fabricată în China, care în curând va face mai plăcute călătoriile cu trenul prin România. Conducătorii delegaţiei gigantului constructor chinez de utilaj feroviar – CRRC, împreună cu cei ai bucurosului beneficiar român – ASTRA TRANS CARPATIC au sărbătorit fericitul eveniment la Asociaţia Română de Prietenie cu China, au vizitat Universitatea <Andrei Şaguna> – Window of Shanghai şi au imortalizat, cu zeci de poze, frumoasa întâlnire prietenească”, acesta este mesajul postat pe o reţea de socializare de prof.univ.dr. Aurel Papari, preşedintele fondator a Universităţii Andrei Şaguna.

Operatorul de transport feroviar de călători Astra Trans Carpatic a achiziţionat trenul electric de la compania chineză CRRC Sifang, pe care speră să îl introducă în circulaţie în cel mai scurt timp. Rama, având trei vagoane, a ajuns deja în Portul Constanţa şi a plecat Bucureşti. Urmează omologarea TSI (Technical Specifications for Interoperability) şi apoi punerea în circulaţie.

„Pe o ploaie măruntă întâmpinăm în Bucureşti Băneasa spre Gara de Nord prima ramă CRRC Sifang SFEMU care a venit în România, urmând să intre în procesul de autorizare şi punere în funcţiune în scurt timp. Conform informaţiilor mobilitate.eu, rama este a Astra Trans Carpatic, fiind prima dintr-o flotă ce va creşte constant în următorii ani”, a anunţat Trainspotting Romania pe pagina sa de Facebook.

Din datele prezentate de producătorul chinez pe internet, aflăm că viteza maximă de funcţionare a trenului este de 160 km/h. Este un produs reprezentativ, sigur, fiabil şi confortabil, îndeplinirea celor mai recente cerinţe STI privind coliziunile, protecţia mediului şi prevenirea incendiilor. Cu boghiul independent pentru fiecare unitate, trenul are o întreţinere convenabilă şi o rată ridicată de utilizare a spaţiului interior. Trenul este echipat cu două sisteme de semnalizare independente, care poate trece automat în funcţie de modul semnalului de la sol. Trenul se bazează pe tehnologie cu podea joasă, uşa cu deschidere largă, dispozitivul de compensare a distanţei platformei şi rampa mobilă sunt adoptate pentru tren, aducând confort pasagerilor, notează stiriconstanta.ro.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici