- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cifra de afaceri a Heineken România a crescut cu 7% anul trecut, la 1,124 miliarde lei brut
Cifra de afaceri a producătorului de bere Heineken România a crescut cu 7% anul trecut, comparativ cu 2009, la 1,124 miliarde lei în valoare brută, respectiv 934 milioane lei net, iar volumul s-a majorat cu 6%, ca urmare a investiţiilor în mărci şi a focusului asupra activelor de bază ale companiei.
"În anul 2010, Heineken România a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, în ciuda trendului descendent al pieţei de bere din România. (...) Investiţiile permanente pe care le-am făcut în mărcile noastre, precum şi concentrarea asupra activelor de bază ale companiei ne-au permis să obţinem aceste rezultate. În plus, ne-am îmbunătăţit abilitatea de a genera lichidităţi prin revizuirea atentă a investiţiilor, prin programele de cost management şi prin managementul capitalului de lucru", a declarat, într-un comunicat, Jan Derck van Karnebeek, directorul general al Heineken România.
Anul trecut, volumul de bere livrat de Heineken România a crescut cu 6% faţă de 2009, evoluţie datorată în principal mărcilor Ciuc Premium şi Bucegi. Potrivit Heineken, evoluţia generală a mărcilor din portofoliu în anul 2010 a fost în linie cu aşteptările companiei.
Din aprilie anul acesta, compania are în plan extinderea portofoliului cu opt mărci internaţionale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Murphy's, Strongbow, Sol şi Desperados.
Toate aceste mărci sunt deja disponibile pe piaţa din România prin intermediul unor importatori. Potrivit Heineken România, în 2010, volumul total al acestor opt mărci livrat pe piaţa locală a reprezentat sub 1% din totalul afacerii companiei.
Conform Asociaţiei Berarii României, în 2010, piaţa de bere din România a scăzut cu aproximativ 3,5% faţă de 2009, fiind afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor.
"Ţinând cont de situaţia economică înregistrată atât la nivel internaţional cât şi la nivel naţional, este dificil de prevăzut cum va evolua piaţa berii în 2011, aceasta depinzând de mai mulţi factori precum: evoluţia economiei naţionale, încrederea românilor, puterea de cumpărare şi comportamentul de consum al acestora. (...) Obiectivul nostru pentru 2011 rămâne acelaşi: să construim mărci de valoare şi să le oferim consumatorilor noştri experienţe memorabile", a arătat Jan Derck van Karnebeek.
Heineken România are fabrici în Miercurea Ciuc, Târgu Mureş, Craiova şi Constanţa şi 1.100 de angajaţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Guvernul PSD – PNL a distribuit presei scrisoarea Guvernului ucrainean trimisă acum 9 luni care explică de ce George Simion are interdicţie în Ucraina
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO