CIG Pannonia Asigurări de Viaţă estimează subscrieri cu 10-20% mai mari în acest an, faţă de 2010

CIG Pannonia Asigurări de Viaţă a subscris prime de aproximativ un milion de euro în 2010 şi estimează pentru acest an o creştere de 10-20%, pe fondul extinderii reţelei de unităţi teritoriale şi diversificarea canalelor de vânzări, a declarat directorul de vânzări al asigurătorului, Elena Tutunaru.

Urmărește
10 afișări

"Obiectivele noastre în acest an sunt creşterea notorietăţii brandului CIG România, extinderea reţelei de unităţi teritoriale, pregătirea agenţilor de vânzări şi dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv atât pentru clienţi, cât şi forţei de vânzări. De asemenea, urmărim diversificarea canalelor de vânzări prin încheierea de parteneriate cu brokeri şi bănci. De la începutul anului au fost deschise 16 agenţii şi până în decembrie 2011 vom ajunge la 24. Rezultatele acestor eforturi se vor vedea în partea a doua a anului", a spus Tutunaru.

CIG Pannonia Asigurări de Viaţă şi-a lansat operaţiunile în România în octombrie 2009 şi activează ca sucursală a CIG Ungaria (Central European Insurance Group), în baza dreptului de stabilire, exclusiv pe segmentul asigurărilor de viaţă.

În 2009, subscrierile societăţii au însumat 905.668 lei, potrivit datelor din raportul anual al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA), sub nivelul estimat de 1,8 milioane de euro. Pentru 2010, conducerea asigurătorului a previzionat subscrieri de şase milioane de euro.

Grupul CIG a fost înfiinţat în Ungaria în primăvara anului 2008 şi a reuşit ca în primul an de activitate să devină lider pe segmentul asigurărilor de tip unit-linked (cu componentă investiţională) din ţara vecină. Acţiunile CIG Pannonia au fost înscrise la Bursa de la Budapesta din noiembrie 2010.

Portofoliul CIG Pannonia Asigurăril de Viaţă include poliţele Optim (asigurare unit-linked, lansată în 2009) şi Benefit, disponibilă din luna ianuarie a acestui an.

Asigurarea de viaţă Optim permite efectuarea de investiţii în opt fonduri, cu plasamente în China, India sau într-un fond al lui Warren Buffet.

Benefit este o asigurare mixtă de viaţă, care acoperă atât riscul de deces al asiguratului, cât şi riscul de supravieţuire. În varianta extinsă a poliţei sunt incluse clauza de afecţiuni grave, care oferă protecţie finaciară pentru 25 de boli grave sau intervenţii chirurgicale majore, dar şi clauza de invaliditate totală permanentă ca urmare a unui accident.

"Avantajul poliţei constă, în principal, în flexibilitatea sumei asigurate, care poate fi diferită în caz de deces sau de supravieţuire. De asemenea, asigurarea mixtă de viaţă Benefit acoperă şi alte tipuri de riscuri, cum sunt bolile grave şi invaliditatea permanentă totală, dar oferă şi posibilitatea de a adăuga asigurării principale patru pachete de accident, inclusiv spitalizarea, intervenţii chirurgicale, invaliditate parţială sau totală permanentă şi deces în urma unui accident", a declarat directorul general al CIG Pannonia Asigurări de Viaţă, Istvan Kadar.

Pentru acest tip de asigurare, vârsta de intrare în asigurare este de minim 14 ani şi maxim 65 de ani.

Asigurarea poate fi utilizată şi ca instrument de economisire, produsul incluzând o componentă de investiţie a excedentului, care este plasat în diferite fonduri, administrate de Concorde, Credit Suisse şi Pioneer Investments.

O cotă de 90% din valoarea excedentului de dobândă obţinut din investirea rezervei poliţei, este alocat poliţei sub formă de participare la profit şi este reinvestit odată cu rezerva poliţei, astfel încât valoarea participării la profit se majorează în fiecare an.

Kadar a anunţat că, în aprilie, CIG Pannonia va lansa o nouă poliţă de asigurare de viaţă.

În primele nouă luni ale anului 2010, asigurările de viaţă au crescut cu 2,9%, la 1,22 miliarde de lei, potrivit datelor CSA.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici