- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cinci dintre cele mai mari afaceri ale lumii au fost lansate în recesiune. Care este reţeta succesului pe timp de criză
Într-o economie care se îndreaptă către o noua recesiune, lansarea unei afaceri poate părea prilej de a arunca banii pe fereastră. Şi totuşi, exemplele din istorie ne arată că tocmai în perioade de convulsii şi de căderi economice iau startul unele dintre cele mai profitabile business-uri care, în ani, s-au transformat într-unele dintre cele mai importante companii din lume.

Cinci dintre cele mai mari afaceri ale lumii au fost lansate în recesiune. Care este reţeta succesului pe timp de criză (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)
Lansarea unei afaceri în plină recesiune poate fi un adevarat succes, pentru că problemele economice forţează întreprinzătorii să-şi construiască un business bazat pe disciplină şi cu un plan financiar de lungă durată.
Acesta este unul dintre motivele pentru care unele dintre cele mai mari nume în domeniul IT îşi au începuturile în timpuri economice dintre cele mai dificile.
Business Insider a întocmit o listă a celor mai de succes afaceri din IT care au fost lansate, daca nu în recesiune, în condiţii economice foarte dificile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu: Nu am spus niciodată că mi-e silă să stau la masă cu PSD
-
Clotilde Armand vrea mandatul de senator: Interdicţia vizează funcţia de primar, nu de parlamentar
-
Lasconi: USR îşi asumă guvernarea, dar o guvernare onestă, cu reforme
- Hewlett-Packard a fost lansată la sfârşitul Marii Drepresiuni. Dave Hewlett şi Bill Packard şi-au început afacerea într-un garaj, în 1939. Deşi din punct de vedere tehnic, Marea Depresiune a durat din 1929 şi până în 1933, aceasta a fost urmată de o a doua recesiune, în 1937 şi 1938.
Află reţeta succesului pe timp de criză pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.





CANCAN.RO

