- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cinci noi modele Citroën, lansate în România, în 2008
Citroën România estimează că va comercializa în acest an 7.500 de unităţi pe piaţa locală, în creştere cu 51,4% faţă de cele 4.951 unităţi vândute în 2007, avansul fiind determinat, în principal, de lansarea unor noi modele, precum şi de extinderea reţelei de dealeri.
Citroen C 2 - imagine din arhiva Mediafax Foto
"În acest an vom lansa în România cinci noi modele şi avem în plan extinderea reţelei de dealeri. Acestea sunt, în mare, premisele care ne fac să credem că vom comercializa 7.500 de unităţi în 2008", au declarat, luni, agenţiei MEDIAFAX reprezentanţii Citroën România.
Cele cinci modele pe care Citroën le va lansa în România în acest an sunt Nemo (cea mai mică utilitară din gama Citroën, prezentată în premieră la Amsterdam în toamna anului trecut), C4 Sedan, C-Crosser (primul Sports Utility Vehicle - SUV - al mărcii franceze lansat în Europa anul trecut), noua generaţie a modelului C5 şi noul Berlingo.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Începe depunerea jurământului de înstituire a noului Guvern al României
-
Incendiul izbucnit în Dâmboviţa după un accident între 2 cisterne, una încărcată cu GPL, stins / Două cisterne s-au ciocnit pe DN 72, în Dâmboviţa.
-
Zelenski: Dependenţa Slovaciei de reusrsele Rusiei este o mare problemă de securitate pentru Europa
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
Modelele Nemo, C4 Sedan, şi C-Crosser vor fi lansate în prima parte a anului, cel mai probabil în această ordine, potrivit Citroën România.
Citroën România estimează că reţeaua de dealeri va ajunge, până la sfârşitul anului, de la 15 centre auto integrate - care includ showroom, service, piese şi accesorii - la 19 centre.
Vânzările Citroen în România au crescut, anul trecut, cu 18%, de la 4.194 de unităţi în 2006, la aproape 4.951 autovehicule. Dintre acestea, 1.285 au fost vehicule comerciale, iar restul autoturisme.
Cel mai bine vândut model Citroen pe piaţa locală, anul trecut, a fost C4, cu 1.277 unităţi comercializate. Vehiculul comercial Jumper s-a clasat pe locul al doilea, cu 980 de unităţi vândute, iar pe poziţia a treia modelul de clasă mică C3, pentru care au optat 990 de cumpărători. Pentru automobilul Citroen C1 au fost înregistrate 830 de cereri.
Citroen a deschis o reprezentanţă în România la 1 iulie 2007, până la acea dată autovehiculele mărcii fiind importate şi comercializate de firma ATS (Automotive Trading Services), deţinută de premierul Călin Popescu Tăriceanu. ATS a vândut 4.194 unităţi Citroen în 2006, cu 20% mai multe faţă de cele 3.511 unităţi comercializate în 2005.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO