Cine a câştigat bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes

Constructorii auto germani îşi menţin supremaţia pe segmentul premium la nivel mondial. Atât Audi cât şi BMW şi Mercedes-Benz au anunţat pentru 2010 creşteri ale vânzărilor de peste 10%. Astfel, vânzările Audi au crescut anul trecut cu 15%, vânzările BMW, cu 14,6% , iar cele Mercedes cu 15,3%.

Urmărește
73 afișări
Imaginea articolului Cine a câştigat bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes

Cine a câştigat bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes (Imagine: Adriana Neagoe/Mediafax Foto)

Pentru toate mărcile premium şi nu numai, o mare parte a creşterii se datorează pieţei din China, unde a fost cea mai dinamică cerere. De altfel, pieţele din Europa de Vest şi piaţa chineză au compensat anul trecut vânzările slabe din America de Nord.

BMW şi-a păstrat şi în 2010 prima poziţie, fiind cea mai vândută marcă premium la nivel mondial, cu peste 1,22 milioane maşini comercializate. Pe locul doi se află Mercedes-Benz, care a vândut anul trecut peste 1,16 milioane de autoturisme. Topul este încheiat de Audi, cu 1.09 milioane unităţi.

Citeşte mai multe despre bătălia vânzărilor între Audi, BMW şi Mercedes pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici