Cine câştigă în businessul românesc în urma CM de Fotbal

Deşi echipa României nu s-a calificat la turneul mondial din Africa de Sud, există pieţe precum cea a pariurilor sportive, a berii, retailul de electrocasnice, dar şi terasele care se bazează pe acest eveniment pentru a-şi rotunji businessurile.

Urmărește
18 afișări
Imaginea articolului Cine câştigă în businessul românesc în urma CM de Fotbal

Cine câştigă în businessul românesc în urma CM de Fotbal (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Creşterile aşteptate în aceste industrii sunt însă departe de boomul care ar fi putut exista în consum în condiţiile în care naţionala de fotbal a României ar fi fost una dintre cele 32 de echipe prezente în Africa de Sud în perioada 11 iunie-11 iulie.

"În 2008, când România era calificată, probabil am vândut cu 25% mai multe televizoare decât în perioada similară a anului precedent, dar investiţiile în promoţii, preţuri şi cadouri erau mult mai mari decât veniturile suplimentare generate de Campionatul European", spune Lorand Szarvadi, CEO al retailerului de electrocasnice Domo, al doilea jucător din piaţă.

Citeşte mai multe despre afacerile care prosperă în timpul CM pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici