- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cine este Dragoş Pavăl, antreprenorul român care a cumpărat birourile AFI Park în cea mai mare tranzacţie semnată vreodată pe piaţa de office din România
Dragoş şi Adrian Paval, doi dintre cei opt fraţi ai familiei, născuţi într-o comună din judeţul Bacău, au devenit în ultimii ani cei mai puternici antreprenori din retailul de bricolaj, au dezvoltat reţeaua Dedeman mizând pe strategii diferite de cele ale retailerilor internaţionali.
Ei au mers doar pe achiziţii de terenuri şi au pornit din Moldova, regiune pe care reţelele străine mai mult au evitat-o din cauza puterii de cumpărare reduse a locuitorilor. În plus, au dezvoltat o reţea de magazine cu preţuri mai mici decât media pieţei, strategie cu rezultate şi mai bune în criză.
Cu toate acestea, Dedeman şi-a dezvoltat afacerile până la un nivel similar retailerilor Praktiker şi Bricostore, care în 2007 erau cei mai mari jucători din piaţă şi care au mizat puternic pe Capitală încă de la intrarea în România. Anul trecut, compania deţinută de fraţii Paval a raportat afaceri de 1,2 miliarde de euro, ceea ce o plasează pe locul întâi, la mare distanţă de competiţie în clasamentul operatorilor de magazine de bricolaj.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Fraţii Paval au pornit de la zero în primii ani după revoluţie şi au avut nevoie de 18 ani pentru a ajunge la formatul actual al reţelei Dedeman formată din 45 de magazine.
Dragoş Paval, preşedintele companiei, 50 de ani, a fost primul din cei doi fraţi care a intrat în afaceri, în anul 1992, când a deschis un magazin de 16 metri pătraţi într-un spaţiu închiriat într-un cartier din Bacău, cu o investiţie minima. Afacerile au fost dezvoltate pas cu pas.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO