Cine este Ionuţ Gheorghe, noul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România

Ionuţ Gheorghe, fost director de marketing pentru Infiniti, va ocupa din aprilie aceeaşi poziţie pentru mărcile Dacia şi Renault în România, în locul lui Mihai Bordeanu, care la 1 martie a preluat marketingul celor două branduri pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta.

Urmărește
529 afișări
Imaginea articolului Cine este Ionuţ Gheorghe, noul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România

Cine este Ionuţ Gheorghe, noul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006 şi are o experienţă de 19 ani în marketing şi comunicare.

El a revenit în România după ce a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

În vârstă de 38 de ani, noul director de marketing al celor două mărci în România a absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti şi are un master în Comunicare şi Relaţii Publice.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici