Prima pagină » Economic » Cine este Ionuţ Gheorghe, noul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România

Cine este Ionuţ Gheorghe, noul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România

Ionuţ Gheorghe, fost director de marketing pentru Infiniti, va ocupa din aprilie aceeaşi poziţie pentru mărcile Dacia şi Renault în România, în locul lui Mihai Bordeanu, care la 1 martie a preluat marketingul celor două branduri pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta.
Cine este Ionuţ Gheorghe, noul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România
Ioan Dornescu
17 mart. 2014, 12:08, Economic

Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006 şi are o experienţă de 19 ani în marketing şi comunicare.

El a revenit în România după ce a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

În vârstă de 38 de ani, noul director de marketing al celor două mărci în România a absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti şi are un master în Comunicare şi Relaţii Publice.