Preţul unui bilet este de 59 euro şi nu include taxa de 7 euro pentru bagajul de cală, a anunţat, vineri, Blue Air.
"În prezent avem câte trei zboruri pe săptămână spre Napoli şi Catania. De la 1 august vom introduce câte două curse pe aceste destinaţii, care vor fi operate până la finalul sezonului de vară. Vom vedea până când putem menţine aceste preţuri şi care este segmentul de turişti cu cea mai mare pondere – cel de business sau leisure. Astfel, vom decide până când vom menţine aceste preţuri şi ce putem face pentru a suplimenta frecvenţa de zbor şi pe celelalte curse spre Italia", a declarat, vineri, agenţiei MEDIAFAX, directorul de vânzări şi marketing al Blue Air, Florentina Ivan.
Potrivit Blue Air, noile rute oferă alternative de zbor pasagerilor companiei low-cost My Air, a cărei licenţă a fost suspendată miercuri de Autoritatea italiană a Aviaţiei Civile, în urma unor disfuncţionalităţi.
Blue Air este prima companie de smart flying din România şi are capital 100% privat românesc.
Companie este autorizată să efectueze zboruri regulate interne şi internaţionale de pasageri, curse de tip charter la cerere şi transporturi cargo.
Flota companiei este formată din nouă aeronave de tip Boeing 737, iar în prezent operatorul se află în negocieri pentru achiziţia a încă zece avioane de acest tip (seriile 800 şi 900), al căror cost ar putea depăşi un miliard de dolari, în funcţie de valoarea de catalog.
În 2008, compania a semnat un contract de achiziţionare a cinci avioane Boeing 737.
Operatorul aerian a înregistrat anul trecut afaceri de peste 124 milioane euro şi a transportat peste 1,1 milioane pasageri, în creştere cu peste 22% faţă de anul precedent.
Pentru acest an, compania estimează o cifră de afaceri de 170 milioane de euro şi se aşteaptă să transporte 1,7 milioane de călători.