- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Citroen a lansat autoutilitara Nemo în România
Citroen a lansat, joi, la Bucureşti, autoutilitara uşoară Nemo, cu un preţ de pornire de 9.700 de euro, şi estimează vânzări de cel puţin 100 de unităţi în acest an, producătorul francez vizând crearea unui nou segment de piaţă în România prin intermediul acestui model.
Citroen a lansat autoutilitara Nemo în România
"Nu putem vorbi de cifre exacte în acest moment, deoarece prin Nemo vrem să creăm un nou segment de piaţă în România, pe care să devenim lideri. În schimb, ne aşteptăm să vindem cel puţin 100 de unităţi în 2008 şi cât mai multe în următorii ani", a declarat, joi, directorul general al Citroen România, Guillaume Croset.
Nemo este cel mai mic utilitar din gama Citroen, argumentele companiei pentru felul în care a fost gândit acest vehicul fiind condiţiile dificile de trafic, aglomeraţia urbană şi accesul dificil la locurile de parcare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pariul politic al lui Elon Musk: Cum a devenit Tesla a opta cea mai valoroasă companie din lume
-
Ciolacu a prezentat în Parlament programul de guvernare: Vom avea un an economic dificil
-
Guvernul Ciolacu vrea să elibereze Bucureştiul: În următorii 4 ani vrea să termine A0 alături de drumurile radiale. Pariul cel mare? Misiunea de a termina loturile lipsă de pe A1, A3, A7 şi A8, adică două autostrăzi care să treacă munţii – Carpaţii Meridionali dar şi cei Orientali
-
Nicuşor Dan anunţă că nu renunţă la candidatura la preşedinţie
Modelul se adresează, în principal, firmelor de curierat, sectorului de distribuţie şi IMM-urilor. Preţul de pornire al autoutilitarei este de 9.700 euro, cu TVA inclus, în dotările standard fiind inclus sistemul ABS, direcţia asistată şi airbag pentru şofer.
Printre dotările opţionale se regăseşte sistemul bluetooth, senzorul de parcare, scaunul rabatabil pentru pasager, airbag frontal pentru pasager şi airbag-urile laterale.
Volumul de depozitare este de 2,5 metri cubi (2.500 litri) şi poate fi extins prin rabatarea scaunului pasagerului la 2,8 metri cubi (2.800 litri). Sarcina utilă este de 610 kilograme.
La achiziţionarea modelului, sunt disponibile două variante de motorizare, ambele de 1,4 litri, una pe benzină, care dezvoltă 75 CP şi consumă 6,9 litri la 100 kilometri, şi cealaltă pe motorină, care dezvoltă 70 CP şi consumă 4,5 litri la suta de kilometri.
Versiunea combi a modelului va fi disponibilă începând cu luna iunie.
Vânzările Citroen în România au crescut, anul trecut, cu 18%, de la 4.194 de unităţi în 2006 la aproape 5.000 de autovehicule, potrivit datelor reprezentanţei companiei franceze pe piaţa locală.
Cotroen a deschis o reprezentanţă în România în luna iulie a anului trecut, până la acea dată autovehiculele mărcii fiind importate şi comercializate de firma ATS (Automotive Trading Services), deţinută de premierul Călin Popescu Tăriceanu.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:04
Ciolacu a prezentat în Parlament programul de guvernare: Vom avea un an economic dificil
-
astăzi, 17:42