- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Citroen vrea să vândă în România 400 de maşini C4 Sedan
Citroen vrea să vândă în România cel puţin 400 de maşini C4 Sedan în acest an, model disponibil cu o motorizare pe benzină şi cu una diesel, la preţuri începând cu 16.817 euro cu TVA inclusă, au declarat, miercuri, agenţiei MEDIAFAX, oficialii companiei.
Citroen vrea să vândă în România 400 de maşini C4 Sedan
Varianta de bază, echipată cu motor pe benzină de 1,6 litri, care dezvoltă 110 Cai Putere (CP), costă 16.817 euro cu TVA inclusă, în timp ce preţul de pornire pentru motorul diesel de 1,6 litri, care dezvoltă tot 110 CP, este de 17.740 euro cu TVA.
Echiparea de bază a C4 Sedan include dotări precum climatizare automată pe două zone, servodirecţie, cruise control (sistem care permite rularea constantă cu o anumită viteză, stabilită de şofer în computerul de bord al maşinii - n.r.), airgab-uri pentru pasagerii din faţă şi din spate, ABS (Anti Blocking System) şi asistenţă la frânarea de urgenţă (AFU).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Următorul model pe care îl va lansa Citroen în România, la începutul lunii mai, este SUV-ul C-Crosser, primul automobil de această categorie din istoria mărcii. Acesta va avea, pentru început, o motorizare diesel de 2,2 litri, care dezvoltă 156 CP.
Vânzările Citroen pe piaţa românească au crescut anul trecut cu 18%, de la 4.194 de unităţi în 2006 la 4.950 autovehicule. Dintre acestea, 1.285 au fost vehicule comerciale, iar restul autoturisme.
Cel mai bine vândut model Citroen pe piaţa locală, anul trecut, a fost C4 (1.277 de unităţi). Vehiculul comercial Jumper s-a clasat pe locul al doilea, cu 980 de unităţi vândute, iar pe poziţia a treia modelul de clasă mică C3, pentru care au optat 990 de cumpărători. Pentru automobilul Citroen C1 au fost înregistrate 830 de cereri.
Vânzările mărcii franceze în România au crescut în luna ianuarie cu 42%, la 291 unităţi, faţă de cele 205 autovehicule comercializate în prima lună a anului 2007.
Citroën România estimează că va vinde în acest an 7.500 de unităţi, în creştere cu peste 50% faţă de 2007, avansul fiind determinat, în principal, de lansarea unor noi modele, precum şi de extinderea reţelei de dealeri de la 15 la 19 centre.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO