- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (06.03.2017, 06:30)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Clienţii din România, nemulţumiţi de serviciile din domenii ca telecom, turism, bănci sau taximetrie
Clienţii din România sunt trataţi necorespunzător, calitatea serviciilor din domeniul telecom, hotelier sau taximetrie fiind la un nivel minimal, potrivit studiilor Mystery Shopping efectuate în ultimii cinci ani de compania specializată în studii de marketing VBS - Business Solution.
Urmărește
1568 afișări
Clienţii din România, nemulţumiţi de serviciile din domenii ca telecom, turism, bănci sau taximetrie (Imagine: Alexandru Solomon/ Mediafax Foto)
Doar unul din patru clienţi potenţiali se declară pe deplin mulţumit de consilierea şi de atenţia oferită de consultanţii de vânzări a marilor jucători de pe piaţa telecom din România. „Clienţii au observat că majoritatea consultanţilor nu folosesc pronumele de politeţe în adresare, iar aproximativ 87% din ei nu i-au mulţumit clientului nici macăr o dată pe parcursul discuţiei”, potrivit studiului Mystery Shopping.
În ceea ce priveşte cursele cu taxiuri, în mai mult de 50% din cazuri taximetriştii au omis să întrebe care este ruta preferată spre destinaţie şi în mod frecvent aceştia nu au oferit restul corect. Mai mult, angajaţii unor companii de taximetrie oferă curse cu tarif prestabilit, fără pornirea aparatului de taxare, precizează studiul citat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Unităţile de cazare de patru şi cinci stele de pe litoralul românesc au fost evaluate în cadru unui studiu de Mistery Shopping, iar rezultatele au arătat ca doar în 40% din cazurile analizate potenţialii clienţi au primit o ofertă concretă conform dorinţelor sale.
De asemenea, doar 37,5% din unităţile bancare analizate au fost interesate să ofere o simulare personalizată clientului şi aproape o treime dintre acestea nu au considerat că merită efortul de a lista graficul de rambursare sau că ar trebui să-i menţioneze clientului că această simulare are un caracter informativ şi că poate suferi fluctuaţii în funcţie de sumele înscrise pe actele doveditoare.
Citeşte şi: Suma impresionantă pe care o tânără reuşeşte să o economisescă în fiecare săptămână prin „Regula de trei zile”
Citeşte şi: O importantă companie aeriană intră pe piaţa din România. Va opera zboruri către o destinaţie inaccesibilă până acum
Citeşte şi: Cum îşi propune Guvernul să mărească nivelului de absorbţie a fondurilor europene. Sevil Shhaideh: Până la 30 iunie absolut toate actele vor fi deschise către beneficiari
Citeşte şi: Elisabetta Campannelli, director al Băncii Mondiale de Ţară pentru România şi Ungaria: Guvernul trebuie să continue reforma firmelor de stat
Citește pe alephnews.ro: Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Jennifer Lopez dezvăluie „dificultățile” pe care le întâmpină ca părinte care are gemeni: „Vrei să dai tot ce ai mai bun pentru ei. Vrei să îi ridici”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe