Clienţii Raiffeisen şi Cosmote pot plăti facturile la operatorul de telefonie prin direct debit

Clienţii Raiffeisen şi Cosmote pot plăti, de marţi, facturile la operatorul de telefonie prin direct debit, banca urmând să efectueze automat plata într-o zi prestabilită.

Urmărește
105 afișări

Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă serviciul de direct debit pentru toţi operatorii naţionali de telefonie fixă, mobilă, televiziune şi internet, respectiv Cosmote, Orange, RCS & RDS, Romtelecom, UPC, Vodafone şi Zapp.

În fiecare lună, Raiffeisen Bank face prin direct debit peste 200.000 de plăţi de facturi la energie electrică (Electrica Muntenia Nord, Electrica Transilvania Nord şi Sud, ENEL Energie, E.ON Energie), gaz (E.ON Energie, Gaz Est, GDF Suez, Wirom), televiziune (RCS-RDS, UPC, Romtelecom), apă, salubritate, asigurări (Alico Asigurări, Ardaf, Aviva) sau alte servicii.

Serviciul de direct debit prin Raiffeisen este disponibil încă din anul 2004 şi presupune plata automată din contul clientului a facturii emise de către furnizorul de utilităţi.

Clienţii pot verifica efectuarea plăţii atât prin intermediul extrasului lunar de cont curent cât şi la sediile Raiffeisen Bank.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici