- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.08.2012, 09:52)
- Emil Popescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNADNR a primit 23 de oferte de la constructori pentru autostrăzile Transilvania şi Timişoara-Lugoj
Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a primit 10 oferte, din partea unor companii şi consorţii de companii din România şi străinătate, pentru construcţia unui segment al autostrăzii Timişoara-Lugoj, iar pentru un tronson din autostrada Transilvania au venit cu oferte 13 firme şi asocieri.
Urmărește
1795 afișări
CNADNR a primit 23 de oferte de la constructori pentru autostrăzile Transilvania şi Timişoara-Lugoj (Imagine: Adi Piclisan/Mediafax Foto)
Astfel, pentru lucrări de proiectare şi execuţie la lotul 2 al autostrăzii Timişoara - Lugoj au transmis oferte firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB - Tehnostrade.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Pentru proiectarea şi construcţia autostrăzii Transilvania, sector 3A, Cluj Vest (Gilău) - Mihăieşti, km 0+000 - km 25+500, tronsonul 3A1, km 0+000 - km 8+700 s-au arătat interesate patru companii (Consorzio Stabile Alveare, Tirrena Scavi, Collini Lavori şi FCC Construccion) şi nouă consorţii (Selina SRL - Doprastav as - Sodi Constructii SRL, OHL ZS - Tel Drum, Pa&Co International - Hochtief Solution, Lena Engenharia e Construcoes - Apolodor Grup Construct - Via Design SRL - Arcadis Eurometudes, Copisa Constructora Pirenaica - Consinit SRL - Eurocerad International SRL, Azvi - Delta ACM 93, Porr Bau GmbH - Hidroconstrucţia - Studio Corona SRL, Spedition UMB - Tehnostrade şi Strabag SRL - Straco Grup SRL - Consitrans SRL - Drum Proiect SRL.
Pentru ambele licitaţii proiectele au fost deschise marţi.
Ministerul Transporturilor a anunţat, vineri, că oficialii Comisiei Europene au aprobat finanţarea nerambursabilă din fonduri europene pentru construcţia autostrăzii Timişoara - Lugoj şi variantei de ocolire a oraşului Timişoara la standard de autostradă, proiect cu o valoare totală de 248,1 milioane euro.
Din valoarea totală eligibilă a cererii de finanţare, de 248,1 milioane euro, cofinanţarea de la Uniunea Europeană prin contribuţia nerambursabilă din Fondul de Coeziune este de 210,9 milioane euro, iar 37,2 milioane euro reprezintă fonduri de la bugetul de stat.
Proiectul vizează proiectarea, supervizarea şi construcţia unei autostrăzi, de două benzi pe sens, între Timişoara şi Lugoj, în lungime de 25,6 km, şi a unei variante de ocolire a oraşului Timişoara la standard de autostrada în lungime de 9,5 km.
Proiectul prevede construcţia a 13 poduri, 19 pasaje, două noduri rutiere şi trei zone de parcare şi servicii.
Prin construcţia autostrăzii Timişoara - Lugoj şi a variantei de ocolire a oraşului Timişoara se estimează o reducere a timpului de călătorie la 18,3 minute şi o creştere a vitezei medii de deplasare la 115 km/h.
Celălalt proiect pentru care au fost primite oferte a fost scos la licitaţie în ianuarie, cu o valoare estimată cuprinsă între 316,7 milioane lei şi 348,3 milioane lei, fără TVA. Ofertele ar fi trebuit să fie deschise în martie, iar termenul pentru finalizarea contractului, finanţat de la bugetul de stat, a fost stabilit la şase ani de la data atribuirii.
Proiectul autostrăzii Transilvania (Braşov-Borş, 415 kilometri) a început în 2004, dar constructorul, compania americană Bechtel, a finalizat doar 52 de kilometri.
În 2011 Guvernul a decis ca Bechtel să construiască doar tronsoanele deja începute, reprezentând 118 kilometri, iar restul sectoarelor să fie scoase la licitaţie.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe