CNADNR pregăteşte licitaţii pentru loturi din autostrăzile Lugoj-Deva şi Timişoara-Lugoj
CNADNR va organiza licitaţii pentru construirea a trei loturi din autostrada Lugoj-Deva, în lungime de 71,9 kilometri, şi a lotului 2 din autostrada Timişoara-Lugoj (25,6 kilometri), proiecte cu o valoare cumulată a cheltuielilor de 3,75 miliarde de lei (850 milioane de euro) fără TVA.
CNADNR pregăteşte licitaţii pentru loturi din autostrăzile Lugoj-Deva şi Timişoara-Lugoj (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Astfel, costurile sunt estimate la 1,081 miliarde de lei fără TVA pentru lotul 2 (Dumbrava-Ilia, 28,6 kilometri) al autostrăzii Lugoj-Deva, la 1,008 miliarde de lei pentru lotul 3 (Dumbrava-Ilia, 21,1 kilometri) şi 1,048 miliarde de lei pentru lotul 3 (Ilia-Deva, 22,1 kilometri).
CNADNR a selectat în luna aprilie a anului trecut consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot (27,4 kilometri) al autostrăzii Lugoj-Deva, constructorul avansând o ofertă de 681 milioane lei.
Lotul 2 al autostrăzii Timişoara-Lugoj are 25,6 kilometri, iar costul lucrărilor este estimat la 611,8 milioane de lei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cei trei suspecți arestați de poliția olandeză în cazul furtului Tezaurului Dacic vor fi reținuți pentru încă 2 săptămâni
-
Vlad Pascu a fost condamnat la 10 ani de închisoare pentru accidentul din 2 mai. În accident au murit doi tineri. Decizia nu este definitivă
-
Scandal între vecini în Capitală: Bătrân agresiv, imobilizat de poliţişti. Surse: Cel agresat ar fi David Popovici
-
WhatsApp spune că jurnaliştii şi membrii societăţii civile au fost ţinta unui spyware israelian
Termenul limită de depunere a ofertelor este 11 iunie 2012, iar deschiderea va avea loc pe 12 iunie pentru autostrada Lugoj-Deva şi pe 13 iunie pentru autostrada Timişoara-Lugoj.
Proiectarea este preconizată să dureze maximum şase luni, iar execuţia lucrărilor cel mul doi ani.
Lotul 2 al autostrăzii Timişoara-Lugoj a fost scos la licitaţie şi anul trecut, fiind desemnat câştigător consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua-Cossi Costruzioni, însă mai multe firme au contestat rezultatul în instanţă, care a anulat licitaţia.
Primul tronson al autostrăzii, în lungime de 9,5 kilometri, este construit de asocierea româno-italiană Spedition UMB-Tehnostrade-Carena SpA Impresa di Costruzioni.
Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, a declarat în urmă cu o săptămână că lucrările la primul tronson al autostrăzii ar putea fi terminate înainte de termen.
Potrivit constructorilor, primul lot este finalizat în proporţie de peste 50%, iar lucrările ar urma să fie finalizate în acest an. Termenul prevăzut în contract pentru finalizarea lucrărilor este aprilie 2013.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO