- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Coca-Cola deţine primele două poziţii pe piaţa din SUA. Pepsi a pierdut locul doi
Coca-Cola deţine primele două poziţii pe piaţa băuturilor carbonatate din Statele Unite, în funcţie de vânzări, moment istoric în rivalitatea cu Pepsi, care a pierdut locul al doilea în favoarea Diet Coke, relatează Wall Street Journal.
Coca-Cola deţine primele două poziţii pe piaţa din SUA. Pepsi a pierdut locul doi (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Cele două companii s-au bătut în ultimul deceniu pentru cota de piaţă, în condiţiile unui declin general al vânzărilor de cola.
În 2009, Pepsi-Cola a devansat uşor Diet Coke, când ambele branduri au avut o cotă de sub 10% pe piaţa băuturilor carbonatate.
În acel an, Coca-Cola clasică a fost lider cu o cotă de 17%, potrivit companiei de analiză a pieţei Beverage Digest.
Analiştii se aşteaptă ca datele care urmează să fie publicate de Beverage Digest pentru 2010 să confirme că Diet Coke a devansat Pepsi-Cola.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Olaf Scholz şi Vladimir Putin au vorbit la telefon timp de o oră. Este prima discuţie directă din 2022
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
Luna trecută, Beverage Digest a relatat că Pepsi-Cola a înregistrat o scădere a cotei de piaţă de 0,5%, dar cea a Diet Coke s-a redus cu numai 0,1%.
PepsiCo a făcut o schimbare de strategie în 2010, când a decis să nu promoveze principala sa băutură în timpul SuperBowl şi alte spoturi TV. În schimb, a lansat un proiect online caritabil, prin care au avut loc donaţii de 20 de milioane de dolari.
Unii analişti s-au întrebat dacă proiectul va contribui la creşterea vânzărilor de cola ale PepsiCo.
Compania susţine că proiectul a îmbunătăţit imaginea PepsiCo şi va stimula veniturile, pe termen lung.
Coca-Cola şi-a concentrat publicitatea pe brandurile importante şi a promovat brandul principal Coca în timpul ultimelor cinci Super Bowl. De asemenea, Diet Coke a fost promovată la ultimele cinci ceremonii Oscar.
PepsiCo a anunţat că va continua proiectul umanitar, numit Refresh Project, dar va recurge şi la promovarea tradiţională a brandurilor Pepsi-Cola şi Diet Pepsi.
PepsiCo a revenit la Super Bowl în acest an pentru promovarea Pepsi Max, care concurează cu Coke Zero.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:33
-
astăzi, 18:33
Iranul sprijină Libanul în negocierile de încetare a focului şi caută să pună capăt „problemelor”