Cohn&Jansen este agenţia anului la Effie Awards România 2024

Desemnată pentru pentru prima dată Agenţia Anului în cadrul festivalului Effie Awards România, Cohn&Jansen a obţinut 7 trofee pentru 4 clienţi: AQUA Carpatica, BCR, Teach for Romania şi Omniasig Vienna Insurance Group.

Urmărește
77 afișări
Imaginea articolului Cohn&Jansen este agenţia anului la Effie Awards România 2024

Cohn&Jansen este agenţia anului la Effie Awards România 2024

E un an diferit la Effie: titlul de „Agenţia Anului” nu a mai fost luat de o reţea mare, ci de o agenţie independentă. Şi nu a fost câştigat cu multe lucrări înscrise în festival, ci cu câteva campanii de un nivel crescut, care au primit premii valoroase.

Cele 5 campanii înscrise în festival ale agenţiei au primit premii importante în mai multe categorii.

Campania Wrong Labelling pentru AQUA Carpatica Flavours, care a reprezentat lansarea celui mai nou produs din portofoliul AQUA Carpatica, a primit Grand Effie şi două premii Gold la categoriile Beverages Non-Alcohol şi Marketing Disruptors. 

Campania BCR “Free to be yourself”, cea mai recentă campanie a băncii, orientată către încurajarea românilor pentru alegeri financiare inteligente a obţinut un Gold în categoria Financial Services, în timp ce BCR a obţinut şi un Silver la categoria Sustained Success, pentru platforma de comunicare „Pentru o Românie inteligentă financiar”, care şi-a propus să ajute românii să adopte un comportament financiar care le face bine.

Campania “Save & back-up you home”, prima campanie semnată de Cohn&Jansen pentru Omniasig Vienna Insurance Group pe tema asigurărilor facultative a locuinţelor, a primit un Bronze în categoria Financial Services.

Teach for România a primit la rândul său un binemeritat Gold, în categoria Positive Change: Non-profit, pentru campania "Book Heroes vs. Funcţional Literacy" care a avut drept scop recrutarea unui număr din ce în ce mai mare de profesori, care să predea în comunităţi vulnerabile din România.

Mihai Fetcu, Creative Director: Suntem fericiţi şi recunoscători pentru titlul de „agenţia anului”. Mai ales că suntem o agenţie „indie” şi înţeleg că asta e ceva nou pentru această competiţie. Eu sper că asta să fie doar începutul unei normalităţi. De ce? A fi o agenţie independentă nu este un minus, ba chiar dimpotrivă. Noi credem că suntem mai autentici, luăm decizii mai repede, suntem mai apropiaţi, mai agili, şi câteodată luăm lucrurile mai personal, în sensul bun al conceptului. Vrem să fim mândri de work-ul pe care-l facem. Şi să fie „pe bune”. Campaniile înscrise ne reprezintă, unele au o misiune mare, altele laterale şi curajoase, aşa cum ar trebui să fie cât mai multe campanii. Premiile câştigate sunt o confirmare pentru noi că facem bine ceea ce facem şi că industria are nevoie de o schimbare.”

Arina Stoenică, Client Service Director: „La Effie se văd relaţiile bune cu clienţii construite în timp, se vede cum toată echipa are aceeaşi obiectiv. Am câştigat cu toate campaniile înscrise, campanii la care s-a muncit mult şi cu suflet. Ce doză de încredere şi de bucurie! Nu au fost premii multe, dar au fost premii mari pentru campanii care au produs o schimbare. E şi o validare pentru noi, dar mai ales o bucurie.”

Miruna Baias, Head of Strategy: Premiul Agentia Anului acordat agenţiei noastre e rezultatul multor ani de consecvenţă & calitate în felul în care Cohn&Jansen face campaniile alături de partenerii săi.  Anul acesta am avut 3 campanii diferite, pentru branduri din industrii complet diferite, premiate cu aur - o reuşită rară la Effie, care reflectă nivelul întregii agenţii. 
Mulţumiri speciale Ralucăi Diaconu, Teodorei Ştefan şi bineînţeles Dianei Crâşmariu care au reuşit să traducă pentru ochii juraţilor efortul şi reuşita tuturor. 
Mă bucur enorm că sunt în echipa lor, în departamentul de strategie al anului de la agenţia anului.

Diana Crâşmariu, General Manager: “Sunt mândră de echipa noastră şi le mulţumesc colegilor cu idei tari şi ego-uri mici, cărora le pasă de munca lor şi depun efortul să iasă mereu bine, clienţilor noştri cu ambiţii mari, oamenilor din jurul agenţiei care ne susţin şi care fac muncă de calitate. Să îţi placă ce faci, fără cinism, să dai ce ai mai bun, să vrei să ai impact pe bune, nu doar în case-uri, să nu cauţi scurtături şi să laşi ca ce munceşti să vorbească de la sine - principiile astea ne ghidează pe fiecare proiect, mic sau mare. Recunoaşterea de Agenţia Anului ne confirmă că merge şi aşa, pe reţeta “hard & honest work”. Mulţumesc tuturor juraţilor care au apreciat munca noastră şi au confirmat nivelul.”

Effie Awards Romania e festivalul local cu cea mai mare importanţă în comunitatea de marketing & comunicare. De 21 de ani festivalul Effie Awards România premiază cele mai eficiente şi mai apreciate campanii de comunicare, ţinând cont de un mix valoros între obiective, strategie, idee şi mai ales rezultate. Cohn&Jansen este prezentă şi premiată de mulţi ani în cadrul festivalului, cu un alt Grand Effie câştigat în 2015 şi este pentru prima dată Agenţia Anului la această ediţie, fiind prima agenţie independentă care câştigă acest titlu în ultimii 10+ ani de festival.

Cohn & Jansen Creative Network e o agenţie de publicitate independentă, cu o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa din România, cu performanţe constante demonstrate pentru clienţii agenţiei şi recunoscute la festivalurile româneşti şi internaţionale.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici