Coloşii care au profitat pe urma pandemiei

Publicat: 19 03. 2020, 17:51
Actualizat: 10 08. 2020, 21:13

Companiile Slack şi Microsoft au raportat în ultimele zile creşteri impresionante ale numărului de noi utilizatori pentru serviciile de mesagerie instant destinate lucrului în echipă, pe măsură ce acestea au fost tot mai des folosite de persoanele care lucrează de acasă, scrie Financial Times.

Astfel, serviciile de acest tip ale Slack au consemnat în februarie un număr de noi utilizatori cu 40% mai mare decât în primul trimestru de anul trecut, a spus directorul executiv Stewart Butterfield, într-un interviu.

În acelaşi timp, Microsoft a raportat că numărul de utilizatori ai serviciului Teams a ajuns la un record zilnic de 44 de milioane. Cu doar patru luni în urmă, numărul de utilizatori depăşise pentru prima oară 20 de milioane.

„Cred că noile modificări vor schimba cu totul modul de lucru al oamenilor”, a declarat Jared Spataro, şeful Microsoft 365.

„Nu cred că firmele vor mai reveni la vechiul mod de lucru. Este, oarecum, o schimbare în natura lucrurilor”, a comentat Butterfield legat de faptul că angajaţii tot mai multor companii lucrează de acasă.

„Este posibil ca noile evenimente să fi devansat cu aproximativ şapte ani evoluţiile pe piaţa muncii”,  a spus la rândul său Wayne Kurtzman, analist în cadrul companiei IDC.