Comercianţii online aşteaptă cel mai mare Black Friday. Majoritatea retailerilor pariază pe un nou vârf al consumului, care să le aducă încasări mai mari cu cel puţin 50%
Pe fondul creşterii consumului, comercianţii online se aşteaptă la vânzări record cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, mai mari chiar şi cu 50% faţă de anul anterior, nu doar pentru gadgeturi hi-tech şi televizoare, ci şi pentru produse fashion sau alte categorii de produse şi servicii, inclusiv cele de comunicaţii.
Comercianţii online aşteaptă cel mai mare Black Friday. Majoritatea retailerilor pariază pe un nou vârf al consumului, care să le aducă încasări mai mari cu cel puţin 50%
În febra campaniilor promoţionale de Black Friday, eveniment organizat pe plan local începând cu 2011, au intrat şi unii dintre cei mai mari jucători din economie (Carrefour, Orange, Vodafone, Telekom, Digi), care încearcă să profite de contextul favorabil consumului, care le-ar putea aduce încasări apropiate de cele din decembrie, care se situează în mod tradiţional la un nivel record, scrie Ziarul Financiar.
Vânzările ar putea ajunge uşor la 920 mil. lei (200 mil. euro) doar în ziua de vineri în condiţiile în care, conform unei cercetări de piaţă realizate de compania Kantar Millward Brown România, 79% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au auzit despre Black Friday şi 45% vor să achiziţioneze ceva.
Doar cel mai mare magazin online local mizează pe vânzări de 350 mil. lei pe durata zilei de vineri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
EXCLUSIV: Politicile economice ale lui Trump şi consecinţele lor economice. Implicaţii pentru România
-
ZF: Un buget făcut pornind de la cheltuieli: Guvernul presupune că va majora veniturile cu 16%, foarte puţin probabil, ca să se încadreze în deficitul de 7%
-
FCSB vs Manchester United. Fanii englezi fac spectacol în Centrul Vechi. Angajaţii localurilor surprinşi de modul în care englezii golesc halbă după halbă
„Ne aşteptăm la comenzi de 350 mil. lei. Anul trecut am avut comenzi de 300 mil. lei. Ne-am aşteptat la mai puţin şi am fost surprinşi de amploarea evenimentului. Ne aşteptăm la 1,3 milioane de produse vândute“, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, care administrează cel mai mare magazin online local.
Citiţi mai multe informaţii pe zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO