- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Comerţul modern s-a extins anul trecut cu aproape 100 de magazine. Trendul ar putea continua în 2011
Aproximativ 100 de magazine au fost deschise anul trecut în retailul modern din România (supermarketuri, hipermarketuri, discounteri), ajungând la sfârşitul anului la 642 unităţi, iar trendul ar putea continua şi în acest an, potrivit companiei de cercetare Nielsen.
Comerţul modern s-a extins anul trecut cu aproape 100 de magazine. Trendul ar putea continua în 2011 (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)
"S-au înregistrat scăderi la numărul de chioşcuri şi de magazine medii, însă a crescut numărul magazinelor cu spaţii mai mari de 40 de metri pătraţi", a declarat, într-o conferinţă de presă, Bogdana Baltasiu, Client Service Manager Customer Research în cadrul Nielsen, care a adăugat că acest trend s-ar putea menţine şi în acest an.
În 2009 comerţul modern cuprindea 548 magazine.
Potrivit studiului ShopperTrends 2011 realizat de Nielsen, dacă în 2009 motorul de creştere al comerţului modern au fost discounterii, în 2010 supermarketurile au avut peste 40 de deschideri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Guvernul PSD – PNL a distribuit presei scrisoarea Guvernului ucrainean trimisă acum 9 luni care explică de ce George Simion are interdicţie în Ucraina
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
În acest context, canalul de hipermarketuri, supermarketuri şi discounteri a ocupat 48% din totalul comerţului, faţă de 41% în 2009.
Astfel, cea mai mare parte a bugetelor românilor au fost îndreptate în 2010 către hipermarketuri (42%), supermarketuri (18%) şi discounteri (18%).
Studiul ShopperTrends 2011 a fost realizat în perioada octombrie-noiembrie 2010 şi au fost luate în calcul răspunsurile a 1.200 de persoane, principalii cumpărători de produse alimentare şi de îngrijire a locuinţei din gospodării.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO