- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.07.2018, 14:35)
- Tudor Ionescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Comisia Europeană descoperă noi modalităţi de manipulare a testelor de către producătorii de maşini
Experţii Comisiei Europene au descoperit dovezi care arată că producătorii de maşini folosesc modalităţi de manipulare a testelor pentru a amplifica impactul asupra mediului al emisiilor actuale, relatează Euractiv.
Urmărește
933 afișări
Comisia Europeană descoperă noi modalităţi de manipulare a testelor de către producătorii de maşini
Conform unui raport de cinci pagini publicat de Centrul Comun de Cercetare al Comisiei Europeane, 114 seturi de date arată că producătorii de maşini ar urmări exagerarea impactului emisiilor cu 4,5% sau chiar cu 13%, în funcţie de producător, scopul fiind ca tăierile de emisii prevăzute pentru legislaţia Uniunii Europene, ce va intra în vigoare in 2020 să fie în realitate mai mici decât cele intenţionate.
Provizoriu, s-a stabilit că emisiile maşinilor vor trebui reduse cu 15% în intervalul 2020-2025, şi cu încă 30% până în 2030. Pragurile sunt, însă, încă supuse dezbaterilor între Parlamentul European şi statele-membre.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
Concluziile Centrului Comun de Cercetare arată o schimbare complet opusă de strategie a companiilor producătore de maşini, comparativ cu anul 2016, anul izbuncirii scandalului Diselgate. Atunci, s-a descoperit că Volkswagen utiliza mijloace de modificare a testelor de laborator cu scopul ascunderii emisiilor mari.
"Nu ne plac trucurile", a declarat Miguel Arias Cañete, Comisarul pentru Politicile Climatice şi Energie pentru Financial Times.
"Am văzut lucruri care nu ne plac. Vom face tot ce este necesar pentru ca punctele de pornire să fie cele reale", a completat comisarul.
"Prin manipularea WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure - n.r.) păcălesc ţintele 2025/2030 încă de dinainte ca ele să fie stabilite", a precizat, tot pentru The Financial Times, William Todts, director general executiv al ONG-ului bazat în Bruxelles, Transport & Environment.
Pentru a contracara această problemă, într-o scrisoare trimisă de Comisie statelor-membre se precizează faptul că pragurile emisiilor care urmează să fie stabilite nu vor fi cele indicate de producători, că vor fi facute noi măsurători pentru creşterea transparenţei şi a verificabilităţii şi că ar putea fi luată în calcul o amendare a Regulamentului WLTP, dacă acesst lucru va fi necesar.
Raportul Centrului Comun de Cercetare nu precizează niciun producător de maşini.
Citește pe alephnews.ro: Ce va face Musk în noua funcție la „Departamentul de eficiență guvernamentală”?
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mark Zuckerberg a înregistrat propria sa versiune a piesei rap „Get Low” alături de starul american T-Pain
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46