- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Compania de cosmetice Revlon a cerut intrarea în faliment
Compania americană de cosmetice Revlon a cerut intrarea în faliment, după ce a cedat în faţa datoriilor acumulate în efortul de a concura cu firmele online, scrie Reuters.
Cunoscută pentru lacurile de unghii şi rujurile sale, compania în vârstă de 90 de ani a enumerat active şi pasive cuprinse între 1 şi 10 miliarde de dolari într-un dosar depus miercuri la tribunal.
Revlon, care a fost înfiinţată în 1932 de fraţii Charles şi Joseph Revson şi Charles Lachman, a pierdut în ultimii ani spaţiu pe rafturi şi vânzări în favoarea unor startup-uri susţinute de celebrităţi precum Kylie Cosmetics al lui Kylie Jenner şi Fenty Beauty a Rihannei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Moşteanu: USR nu va vota guvernul Ciolacu 2
-
Promisiuni: Guvernul Ciolacu 2 vrea să majoreze contribuţia la Pilonul II de pensii private de la 4,75% la 6% în patru ani şi să majoreze suma deductibilă pentru Pilonul III
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
"Mărcile din portofoliul său sunt puţin mai vechi şi nu oferă hype-ul pe care îl caută clientul contemporan", a declarat Thomai Serdari, profesor de marketing la New York University.
De asemenea, compania a fost afectată de probleme de aprovizionare, agravate de pandemia COVID-19. Penuria de produse rezultată a fost un alt factor important în alunecarea spre faliment, iar analiştii au spus că este puţin probabil ca acestea să fie rezolvate pe termen scurt.
În schimb, Coty Inc a câştigat cotă de piaţă prin investiţii masive pentru a îmbunătăţi aprovizionarea.
Revlon, care a început prin a vinde lac de unghii, a fost vândută către MacAndrews & Forbes în 1985 şi a devenit publică 11 ani mai târziu.
Revlon a cumpărat Elizabeth Arden, care deţine mărci precum Britney Spears Fragrances şi Christina Aguilera Fragrances, într-un pariu de 870 de milioane de dolari pentru îngrijirea pielii în 2016.
Dar vânzările companiei au rămas în urmă de-a lungul anilor, iar în 2021 au scăzut cu 22% faţă de nivelul din 2017.
Compania a precizat că niciuna dintre unităţile sale internaţionale, cu excepţia Canadei şi a Marii Britanii, nu face parte din procedura de faliment deschisă.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.