Deşi nivelul de oxid de etilenă din ingredientul afectat este peste limitele legale pentru Europa, compania spune că foloseşte doar o cantitate mică din acest ingredient în îngheţată. „Ca urmare, nivelul de oxid de etilenă din îngheţată este minimal şi mult sub limitele legale din Europa pentru ingredient. Consumarea produsului nu este nocivă”, precizează compania.
Compania spune că în cazul în care consumatorul doreşte rambursarea costului, acesta trebuie să trimită poza ambalajului fiecarui produs, împreună cu numele şi prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail şi adresa poştală, la [email protected]. Pentru validarea cererii, în poza sau pozele transmise trebuie să fie vizibile data valabilităţii şi codul lotului pentru fiecare produs. Aceste informaţii sunt pe spatele ambalajului. Compania va rambursa un voucher de cumpărături de valoarea produselor achiziţionate. Consumatorul trebuie să păstreze ambalajul fizic al produsului până la data la care primeşte voucherul.
Informare Actualizata Consumator Rechemare Produs by Mediafax.ro on Scribd