- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Companii din întreaga lume afectate de o întrerupere globală a serviciilor informatice. De la aeroporturi la burse şi companii media, toate raportează probleme UPDATE: Întreruperile IT „ar putea dura ore, eventual zile
Întreprinderile din întreaga lume, de la companii aeriene la servicii financiare şi grupuri media, au fost afectate vineri de o întrerupere globală a serviciilor informatice, care a perturbat o gamă largă de servicii, relatează FT.
Companii din întreaga lume afectate de o întrerupere globală a serviciilor informatice. De la aeroporturi la burse şi companii media, toate raportează probleme
UPDATE Oficialii britanici spun că întreruperile IT care au afectat întreprinderile şi serviciile din întreaga lume ar putea dura ore sau chiar zile pentru a fi remediate, relatează France 24.
VEZI AICI Ce a provocat "cea mai mare pană IT din istorie" şi cât va dura repararea acesteia. Explicaţia din spatele problemei ce a dat peste cap traficul aerian, băncile şi companiile media
ULTIMELE ȘTIRI
-
ICC emite mandat de arestare pe numele lui Netanyahu și Gallant
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Ştire iniţială
Pe reţelele de socializare, întreruperea a fost pusă pe seama unei actualizări a software-ului de securitate CrowdStrike, care a provocat o problemă cu software-ul Windows.
Aeroporturile din Europa şi Australia au avertizat pasagerii cu privire la posibile întârzieri din cauza problemelor IT.
Aeroportul Sydney a declarat că „o întrerupere tehnică globală” i-a afectat operaţiunile. Acesta a informat pasagerii să se aştepte la întârzieri, deşi zborurile plecau şi soseau conform planificării.
Aeroportul Berlin Brandenburg a precizat că a fost, de asemenea, afectat de „o defecţiune tehnică” şi că pasagerii au înregistrat întârzieri la check-in.
Aena, principalul operator de aeroporturi din Spania, a declarat că „operaţiunile sunt efectuate utilizând sisteme manuale” din cauza unui „incident” în sistemul său IT.
Vineri dimineaţă, Ryanair a dat vina pe o „problemă IT a unei terţe părţi, care este în afara controlului Ryanair şi afectează toate companiile aeriene care operează în reţea”.
London Stock Exchange Group a declarat că investighează o problemă cu publicarea anunţurilor de ştiri. Serviciul său de ştiri s-a confruntat cu o „problemă tehnică globală a unei terţe părţi, care a împiedicat publicarea ştirilor”, conform unei declaraţii de pe site-ul web al companiei. LSEG a declarat că alte sisteme, inclusiv bursa, funcţionau normal.
Microsoft a declarat vineri dimineaţă că unii dintre clienţii săi de cloud computing Azure „pot întâmpina probleme cu mai multe servicii Azure în regiunea centrală a SUA” şi că investighează aceste probleme.
Sunt raportate întreruperi mai ample şi pentru utilizatorii de zi cu zi, unii neputând accesa vineri diverse aplicaţii şi servicii din suita 365 a Microsoft, cum ar fi instrumentul de videoconferinţă Teams.
Microsoft a declarat că tratează problema cu „cea mai mare prioritate şi urgenţă”, dar că utilizatorii vor vedea doar o „ameliorare treptată” în timp ce încearcă să rezolve problemele.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO