De asemenea, AvtoVaz va plăti către Renault alte 120 de milioane de euro, pentru licenţa a două motoare Renault, ce vor fi utilizate pentru generaţiile viitoare ale Lada.
Potrivit unor articole anterioare apărute în presa rusă, licenţa este pentru 450.000 de motoare de 1,4 şi 1,6 litri.
Renault a semnat, la sfârşitul lunii februarie, la Moscova, acordul pentru preluarea unei participaţii de 25% la AvtoVAZ, pentru un miliard de dolari, tranzacţia urmând să conducă, potrivit preşedintelui grupului francez, Carlos Ghosn, la formarea celui de-al treilea mare producător de automobile la nivel mondial.
Grupul rus este unul dintre cei mai mari producători de automobile din Europa şi lider pe piaţa din Rusia, unde controlează circa 70% din producţia locală.
Capacitatea de producţie a AvtoVAZ permite fabricarea a 750.000 de maşini anual.
AvtoVAZ produce 14 modele pe şase segmente, printre care Lada Kalina, Lada Priora şi Lada 4х4, şi deţine o companie mixtă cu General Motors, care fabrică vehiculul de teren Chevy-Niva şi maşinile Chevy Viva.