Conferinţa Gândul e-Commerce: 2% din achiziţiile de produse IT&C făcute online sunt de pe smartphone

În comerţul online de produse IT&C cu cât produsul este mai sofisticat cu atât clientul are nevoie de un ecran mai mare pentru a lua decizia de cumpărare, a declarat, marţi, Dan Nicolescu, directorul executiv al procesatorului de plăţi Pay U, la conferinţa Gândul e-Commerce.

Urmărește
96 afișări
Imaginea articolului Conferinţa Gândul e-Commerce: 2% din achiziţiile de produse IT&C făcute online sunt de pe smartphone

Conferinţa Gândul e-Commerce: 2% din achiziţiile de produse IT&C făcute online sunt de pe smartphone (Imagine: HEPTA)

De aceea, în medie, doar 2% din achiziţiile de produse IT&C făcute online sunt realizate prin intermediul unui smartphone. Cea mai bună performanţă atinsă de un comerciant de pe piaţa locală este de 12% din comenzi finalizate prin intermediul smartphone-ului, susţine Nicolescu.

"În cazul produselor mai puţin sofisticate achiziţia se face de pe telefon. Nu ai nevoie, de exemplu, de foarte multe review-uri pentru a cumpăra un încărcător de telefon", a declarat Nicolescu. El a adăugat că în cazul unui laptop sau al unei camere foto clienţii doresc să vadă specificaţiile, review-uri, dar şi materiale video, iar pentru aceste lucruri au nevoie de un ecran mai mare. De aceea, în aceste cazuri achiziţiile se fac de pe computer.

Potrivit lui Nicolescu, sunt domenii în care mobilitatea este mult mai dezvoltată, cum ar fi în comerţul online cu produse de fashion, unde în medie 30% din achiziţii sunt realizate prin intermediul unui dispozitiv mobil, iar cel mai bun procent atins de un comerciant este de 36%.

La conferinţa Gândul e-Commerce sunt prezenţi ca lectori Bebe-Viorel IONICĂ – Secretar de Stat, Ministerul pentru Societatea Informaţională; Cosmin COSTEA – E-business consultant, SAP; Violeta LUCA – Director Executiv, eMAG; Marius Alexandru DUNCA – Preşedinte, ANPC; Dan NICOLESCU - Director executiv, Pay U; Octavian BĂDESCU – Founder & Board Chairman, Sameday Courier; Andrei GEORGESCU – Managing Partner, White Image, Raluca GEORGESCU – Online Marketing & e-commerce Sales Director, F64 Studio şi Andrei RADU – CEO & Founder, GpeC.

Citește mai departe:

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Citește mai departe:

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici